Harald Reiso

Harald Reiso er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Harald Reiso

OK

Har hatt Harald i 7 mnd.
Han er slapp, og følger ikke opp. Flink til å hive piller etter deg selv om du trenger oppfølging, undersøkelser og behandling. Måtte selv lete etter undersøkelser som han skulle henvise i.
Jeg ble lei. Mener dette er legens jobb. Han ville stadig ha oppfølgingstimer, uten noen konkret hjelp.
Han er flink til små sykdommer som er forbigående, men ikke kroniske lidelser eller hvis du trenger utredninger på hva som feiler en.

Veldig flink lege

Har hatt denne legen i flere år og er veldig fornøyd. Lytter alltid og tar deg på alvor. Jobber også ofte hardt for å komme til bunns i problemer og mulige diagnoser. Liker også at han noterer på papir når jeg forklarer hvorfor jeg trengte time, istedet for å se på PCen hele tida. Anbefaler han gjerne til andre.

En du blir fort trygg på

Har hatt Harald Reiso en stund som fastlege nå, og har bare hyggelige ting å si om han så langt. De andre vurderingene her inne bekrefter også at han er veldig flink, og en god lytter. Gir den hjelpen du trenger:) Kan virkelig anbefales.

Veldig dyktig lege

Har hatt Reiso i et par år, men har byttet nå fordi jeg flyttet til en ny kommune. Han lytter og tar deg alvorlig. Jeg har fått medisiner når det trengs og får spørsmål om hvordan ting ellers går når jeg kommer innom. Kjempeflink lege.

meget bra

Det er svært enkelt å gi min lege den beste karakter. Hyggelig grundig og pålitelig.