Bente Røhr

Havblikklegene Kvinne, 58 år

Autorisert1987
Ledige plasser 51 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Havblikklegene

Kystveien 154 4842 Arendal
Bente Røhr er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Bente Røhr

Huff og huff, IKKE velg denne legen

Du får raskt time, men det er også alt. Kommer du med en ferdig bestilling går det relativt. Hun foreslår lite eller ingen ting. Føler deg ikke ivaretatt som pasient, ingen varme. Hun burde ikke hatt direktekontakt med mennesker. Er også tvilende til faglige kunnskaper, overser, lar vær og behandle og behandler feil. Dette har kostet meg dyrt. Barn tror jeg hun opplever som brysomme vesener.

Flink lege

Hun tar meg på alvor. Har tid til den tiden det tar inne hos henne.. Føler ikke hun er stresset, og er tilgjengelig når jeg trenger henne og gir gode tilbakemeldinger på prøver o,l.. Flink og grei lege.. Anbefaler henne for andre.... Kan noen ganger være litt venting ,men det er det vel over alt og et tegn på at hun tar tid til den enkelte pas...Takk Bente for at du er du....

Blid

Opplever som oftest å få rask timebehandling. Hun er effektiv og forståelsesfull. Føler jeg blir tatt på alvor, og blir henvist videre hvis behov.

Flott lege

Absolutt en veldig god lege jeg kommer til å savne etter mange år med mye kontakt. Alltid ledig tid når jeg trenger det, tross at det virker som at hun har mange pasienter.

Effektiv, men lite lydhør

Hun er alltid hyggelig, men jeg føler at jeg hefter henne og bør komme meg ut så fort som mulig. Tar jeg opp noe litt difust, så smiler hun bare og verken sier eller gjør noe med det. Til tross for kort tid inne hos legen, er hun alltid etter skjema - selv til første time.