Bente Røhr

Havblikklegene
Kystveien 154 4842 Arendal
Bente Røhr er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Bente Røhr

Verste legen jeg har vært borti

Repetitivt tatt opp temaer som har vært vanskelig for meg å fortelle om, og i det siste har jeg måtte flytte fra muggsoppinfisert hjem. Opplevd mye symptomer på angst og utmattelse, og ikke minst grusomme muskelkramper, hvilket har gjort all arbeid et slit. Hun har med en alltid gledelig tone sagt "det er ikke noe mer jeg kan gjøre." Hvilket ikke er tilfellet. Det er som regel det at hun ikke klarer å sette seg mer inn i andres situasjon til å komme med bedre alternativer. Sist besøk forklarte jeg alt nevnt ovenfor for henne, og jeg fikk en blodprøve. Jeg satt der i ett kvarter, før jeg rakk å bli ferdig sa hun at "vi ikke har tid til resten" og jeg måtte bestille ny time. Sliter du med dype problemer, anbefaler jeg ikke henne. Dette er en type kvinne som ville sagt "det er bare å smile mer, så blir du glad(:" til en som er deprimert.

Huff og huff, IKKE velg denne legen

Du får raskt time, men det er også alt. Kommer du med en ferdig bestilling går det relativt. Hun foreslår lite eller ingen ting. Føler deg ikke ivaretatt som pasient, ingen varme. Hun burde ikke hatt direktekontakt med mennesker. Er også tvilende til faglige kunnskaper, overser, lar vær og behandle og behandler feil. Dette har kostet meg dyrt. Barn tror jeg hun opplever som brysomme vesener.

Flink lege

Hun tar meg på alvor. Har tid til den tiden det tar inne hos henne.. Føler ikke hun er stresset, og er tilgjengelig når jeg trenger henne og gir gode tilbakemeldinger på prøver o,l.. Flink og grei lege.. Anbefaler henne for andre.... Kan noen ganger være litt venting ,men det er det vel over alt og et tegn på at hun tar tid til den enkelte pas...Takk Bente for at du er du....

Blid

Opplever som oftest å få rask timebehandling. Hun er effektiv og forståelsesfull. Føler jeg blir tatt på alvor, og blir henvist videre hvis behov.

Flott lege

Absolutt en veldig god lege jeg kommer til å savne etter mange år med mye kontakt. Alltid ledig tid når jeg trenger det, tross at det virker som at hun har mange pasienter.