Jan Helge Rørvik

Bjorbekk Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1981

Bjorbekk Legesenter Telefonnummer37 09 52 0037 09 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rykeneveien 113 4824 Bjorbekk
Jan Helge Rørvik er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jan Helge Rørvik

Dyktig og trygg

Rørvik er en svært dyktig, omsorgsfull lege som bryr seg og er interessert i pasienten. Kan anbefale han på det aller sterkeste! Trenger man hjelp så får man raskt time, og han tar seg god tid med hver enkelt. Personalet på legesenteret er også herlige hele gjengen. Det eneste jeg har å utsette på er at det ofte tar lang til å vente på venteværelset, så ta med deg litt tålmodighet.

Kjenner at jeg synes det er litt trist å mått ebytte fastlege nå siden vi har flyttet.

Eldre lege som virket omstendelig

Opplevde han som hyggelig, men svært selvopptatt. Snakket mest om seg selv og ting måtte gjentas mange ganger. Han glemte å skrive resept, og jeg måtte ringe å etterlyse. Telefon ofte opptatt uten mulighet til å bli satt på vent, ble bare lagt på. Oppfattet legesenteret som lite oppdatert og lite profesjonelt.

Meget bra lege

Er veldig fornøyd med denne legen. Han tar seg god tid til å lytte, er flink til å forklare og følge opp. Er forståelsesfull, medmenneskelig, hyggelig og ikke minst en dyktig lege. Får fort time når man trenger hjelp. Øvrige personale ved legesenteret er også veldig hjelpsomme og hyggelige.

God og trygg fastlege

Tar alltid inn fort om man føler man trenger hjelp. Trygg og flink til å lytte og forklare. Føler meg godt ivaretatt hos Rørvik. Han er jeg ikke redd for å anbefale til venner og familie.

Dyktig

Legen er flink til å lytte, forklare og han foretar seg alltid noe. Personlig får jeg alltid god hjelp og jeg føler at han har tid til meg.