Robert Sillerud

Nedenes Legesenter

1981

Nedenes Legesenter Telefonnummer37 05 99 3037 05 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erik Munchs Vei 85 4823 Nedenes
Robert Sillerud er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Robert Sillerud

Imøtekommende og god til å lytte.

Har hatt Sillerud som fastlege siden jeg var barn. Han har alltid tatt meg på alvor, og lyttet. Han har vært god å prate med i kriser, og har vært til stor hjelp enten plagene har vært fysiske eller psykiske. Jeg er veldig fornøyd med jobben han gjør som lege. Litt vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, man må beregne litt tid.

Folk må slutte å være negative

Sillurud er en fantastisk lege. Jeg har hat han siden jeg var liten . Ja han kan ta feil i plant. Men det gjør mange leger.

Den beste legen

Bytta lege etter 34 år til Robert å angrer ikke et sekund selv om det er mye lengre vei. Han er flink, har humor å tar seg god tid å tar meg på alvor

Flink lege

Beste legen jeg har hatt. Tar meg alltid seriøst å hjelper med det som trengs. Vert innom veldig mange forskjellige leger og aldri følt meg så forstått som med han.

Den beste legen jeg har hatt.

Imøtekommende ,forståelsesfull,støttende, grundig. Hver gang jeg har vert der ,enten for meg,eller barna,har han alltid vert imøtekommende,har hørt på det som blir sagt og kommet med gode løsninger.