Inger-Tori Solberg

Kulturhuset Legesenter

1984

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kulturhuset Legesenter
Storgaten 33 4876 Grimstad
Tlf: 37 25 28 28 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inger-Tori Solberg er en av 22 fastleger i Grimstad

1 vurdering

Siste vurderinger av Inger-Tori Solberg

Solid

Har alltid en følelse av at hun tar meg på alvor. Blir henvist videre ved diffuse plager. Etter mange år føler jeg at hun kjenner meg ut og inn.

Absolutt beste lege i Grimstad

Inger -Tori er en utrolig flink lege.Hun tar på alvor alle klager,er nøye med detaljer og er god å finne løsning eller sende videre til spesialister .Min erfaring som pasient hos henne er sånn at hun fortjent et godt rykte som beste lege i Grimstad.Takker henne så mye at hun har løst mitt vanskelig tilfelle.

Et varmt menneske og en dyktig lege.

Utrolig flink og god lege, som tar deg skikkelig på alvor. Flink å lytte og gi råd og veiledning. Hele familien har brukt henne som fastlege, og kan trygt anbefale henne til andre. Kjempegod og rask tilbakemeldinger ved timebestilling via SMS.

Dyktig!

Jeg har hatt Inger-Tori Solberg som fastlege i flere år. Hun er utrolig dyktig! Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, blir tatt på alvor og fulgt godt opp. Hun er en lege som virkelig tar grep, er grundig og finner gode løsninger til det beste for pasienten. På legesenteret er det SMS tjeneste for bestilling av timer oa. Det fungerer svært godt.