Gunnar Spikkeland

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1977

Ingen på venteliste

Bjorbekk Legesenter Telefonnummer37 09 52 0037 09 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rykeneveien 113 4824 Bjorbekk
Gunnar Spikkeland er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Gunnar Spikkeland

Fantastisk lege med god fagkunnskap

Dr. Spikkeland er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Den siste tiden har jeg hatt mine dårlige erfaringer med diverse fastleger. Han er en lege som lytter til passienten, og gjerne tar seg tid til å kontakte passientene etter stengetid, for å få ting oppklart og forstå situasjonen bedre.

Tillitsvekkende og trygg

Jeg har hatt Spikkeland som fastlege i 14 år. Det har alltid vært hyggelig og en god opplevelse å komme til han som fastlege. Jeg har også inntrykk av - og hørt av andre - at han forstår seg på psykiske vansker. Han har en stødighet og et godt skjønn - noe som gjør at en både blir trygg men også at en ikke gjør mange «sprell» (undersøkelser) som ikke er nødvendig. Jeg vil absolutt anbefale Spikkeland til noen og enhver.

Lite forståelse

vanskelig å føre en samtale med og sitter med følelse av å ikke bli ivaretatt eller forstått.

Veldig bra lege

Har brukt Spikkeland som fastlege i mange år.
Jeg har et psykisk problem og er forundret over hvor mye han kan i forhold til det.
Han forstår, er imøtekommende og engasjert.
I tillegg har jeg et hjerteproblem som han overvåker og behandler på aller beste måte.
All honør til han....

Ikke bra!

Dårlig komunokasjon,lite forståelse..... Etter mitt syn en tungvinn lege...han hører ikke etter hva pasienten trenger...