Hege Svenningsen

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Tlf: 37 05 88 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hege Svenningsen er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Hege Svenningsen

Imøtekommende og løsningsorientert, varm lege!

Jeg kan anbefale Hege på det varmeste. Hatt henne som fastlege gjennom en rekke år, og blir alltid møtt på alvor, hun ser deg virkelig. I tillegg har hun møtt et familiemedlem av meg den senere tid, og det er rørende hvor god innlevelse og støtte som blir gitt. En støtte som utgjør en betydelig forskjell. Synd jeg har flyttet selv, Hege er vanskelig å erstatte.

Tragisk

Hører ikke på deg i det hele tatt..Får en føelse av å være hypokonder enda jeg aldri er hos lege..Veldig lite behjelpelig..virker som hun bare sitter å verker etter å få deg ut..og sykemelding må man visst være dødssyk for å få..nei nå blir det bytte av fastlege

Flink, effektiv og til å stole på.

Har hatt Hege som fastlege i 4 år. Med en komplisert sykdomshistorikk og flere kroniske sykdommer har Hege vært svært god å ha. Hun har hele veien tatt meg alvorlig, sendt nødvendige henvisninger uten å mukke, hørt på meg og sett meg. Jeg føler meg trygg på henne og har nå henne som fastlege til hele familien. Hun er veldig hyggelig og flink med barn. Hun er effektiv, men preges litt av å ha mye å gjøre.
Alt i alt en god lege som vi har valgt å beholde til tross for å ha flyttet et godt stykke unna. Hun er verd kjøreturen.

Bortkastet tid og penger å besøke Hege

Jeg hadde slitt med plager i mange år som bare blitt verre og verre. Hege sin løsning hva å ta de samme prøvene igjen og igjen... det hjalp ikke at jeg sa til hu at vi allerede tatt de prøvene for ikke lenge siden. Aldri så hu på andre muligheter. Jeg måtte selv google og finne ut av hva jeg hadde. Først når jeg presentert hva jeg hadde funnet fikk jeg den hjelp jeg trengte. Nå vil jeg gjerne fjerne mandlene mine men får ikke lov, til tross for at de hovner opp flere ganger i året. Nå bytter jeg fastlege i håp om å bli tatt mer seriøst. Jeg liker ikke å bli sett på som en hypokonder.

Funker dessverre ikke over tid

Første møte med henne var helt suverent. Hun ser deg når dere snakker sammen.. men på lang sikt, sliter du med noe annet enn en forkjølelse og eller en vondt i en tå... så har hun ingen ting å komme med. Det er ikke alltid det funker å trene yoga og gå tur i skogen. Og det er dette hun brenner for og til stadighet kommer innpå.. Så er det friluft du mangler er Hege en helt suveren lege. Trenger du hjelp for noe litt mer alvorlig, så spørs det. Jeg valgte å bytte!