Iris Edel Øien

Berlevåg legekontor Kvinne, 62 år

Autorisert1984
Ledige plasser 118 av 600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Berlevåg legekontor

Iversens veg 1 9980 Berlevåg
Iris Edel Øien er en av 2 fastleger i Berlevåg

1 vurdering

Siste vurderinger av Iris Edel Øien

God lege

Fantastisk evne til å lytte til pasienten, gir mere enn alle andre legene jeg har hatt, vil hjelpe og finne mulige løsninger på problemer.
Kan anbefales på det sterkeste som fastlege.
Man får inntrykk at hun har mye kunnskap og visdom i faget.
Burde være et forbilde for unge leger.

Takk for all god hjelp!

Jeg har fått nyheten om at du slutter ,og synes det er veldig trist. Vil takke deg så mye for den hjelpa både jeg og mine foreldre har fått. Håper på at denne hilsen når fram til deg.

Ønsker deg alt godt videre!

Fantatisk lege.

Jeg har etter lengre tid endelig funnet en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter, som strekker seg langt for at du skal få det best mulig. Etter et komplisert svangerskap føler jeg meg veldig tadd vare på. Hun tar deg alvorlig, og hører virkelig på dine problemer... Det er fryktelig fortvilende at hun nå skal forlate jobben i komunen når vi endelig har fådd en lege værdt og gå til. tusen takk Iris for fantastisk behandling, du vill bli dypt savnet.."

Aldri mer

En lege jeg ikke kommer til å dra tilbake til.
Da Iris er mest opptatt av og fortelle historier fra andre plasser hun har praktisert.
En lege jeg IKKE føler meg trygg på

En herlig vidtenkende lege

En av de beste leger jeg har vært borte i, og siden jeg har flere kroniske sykdommer, har jeg vært hos mange leger.
Hun er et varmt menneske, som kan faget og ikke er redd for og se etter løsninger utenfor skolemedisinen når det trengst. Hun bruker god tid og konsentrerer seg om pasienten hele tiden.
En stor sorg at hun sluttet her i Bykle.