Pernille Kuipers

Lørdagsrudveien 2 1472 Fjellhamar
Pernille Kuipers er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Pernille Kuipers

Litt nedlatende lege.

Jeg hadde Pernille som lege i mange år, men følte nesten at jeg burde ha dårlig samvittighet for at jeg var syk. Særlig når jeg var sykemeldt over tid. Gruet meg når jeg skulle til henne, og det er ingen god følelse. Nå har jeg byttet og er kjempefornøyd med min nye lege!

Beste legen😃

Fantastisk dame som setter seg inn i journalen,har øyekontakt med pasienten,empatisk og lytter.spør om det er noe mer hun kan gjøre for deg utenom det du kom for.
Har utrettet mer for meg enn sju andre leger tilsammen.

Litt arrogant og nedlatende.

De første gangene jeg var hos henne likte jeg henne godt. Men det siste året har noe forandret seg. Føler meg rett og slett dum noen ganger når jeg er hos henne.

Har hatt Pernille som fastlege siden jeg ble født. Alltid hjelpsom og viser forståelse for at det ikke er alle ting som er like enkelt å ta opp bestandig. Følger opp med prøver og ringer for å gi beskjed om resultatet. Er menneskelig nær og er god til å kommunisere problemer og løsninger på en folkelig måte.

Denne legen har ikke tid til deg!

Veldig hyggelig i første omgang, men samtidig egenrådig. Kan dra konklusjoner uten å undersøke nok. Kan komme med hentydninger når du skal forklare deg om at nå går det ikke raskt nok. Gir en følelse av at hun ikke har tid til deg.