Pernille Kuipers

Tlf: 67 92 73 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pernille Kuipers er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Pernille Kuipers

Litt nedlatende lege.

Jeg hadde Pernille som lege i mange år, men følte nesten at jeg burde ha dårlig samvittighet for at jeg var syk. Særlig når jeg var sykemeldt over tid. Gruet meg når jeg skulle til henne, og det er ingen god følelse. Nå har jeg byttet og er kjempefornøyd med min nye lege!

Beste legen😃

Fantastisk dame som setter seg inn i journalen,har øyekontakt med pasienten,empatisk og lytter.spør om det er noe mer hun kan gjøre for deg utenom det du kom for.
Har utrettet mer for meg enn sju andre leger tilsammen.

Litt arrogant og nedlatende.

De første gangene jeg var hos henne likte jeg henne godt. Men det siste året har noe forandret seg. Føler meg rett og slett dum noen ganger når jeg er hos henne.

Har hatt Pernille som fastlege siden jeg ble født. Alltid hjelpsom og viser forståelse for at det ikke er alle ting som er like enkelt å ta opp bestandig. Følger opp med prøver og ringer for å gi beskjed om resultatet. Er menneskelig nær og er god til å kommunisere problemer og løsninger på en folkelig måte.

Denne legen har ikke tid til deg!

Veldig hyggelig i første omgang, men samtidig egenrådig. Kan dra konklusjoner uten å undersøke nok. Kan komme med hentydninger når du skal forklare deg om at nå går det ikke raskt nok. Gir en følelse av at hun ikke har tid til deg.

Kjempeflink og hyggelig lege

Føler alltid at hun har tid til meg og at hun virkelig bryr seg !
Hun er faglig sterk, men henviser også raskt videre når det treng.
Anbefales på det varmeste!

:-)

Hu har alltid til til å lytte,er oppdatert til timen.Hu forandret livet mitt til d bedre,og d gjør hun enda.. All ære til Pernille.

Faglig sterk, menneskelig nær!

Pernille er vanskelig å beskrive. Hun har vært min fastlege i mange år, og jeg har alltid blitt tatt imot med hennes varme smil og omtenksomme væremåte. Hun er profesjonell, men samtidig nær. Jeg har mange sykdommer og bruker flere medisiner. Jeg er imponert over hvordan hun bruker sin kompetanse, men samtidig konferer med andre spesialister under utredning og behandling. Pernille er en presis,profesjonell og empatisk fastlege jeg varmt kan anbefale!

Trygg fastlege

Hensynsfulle og hyggelig lege, faglig sterk! Betryggende og sikker, effektiv men ikke stressende. Kjenner til området og er kjent med de lokale. En lege jeg kunne anbefalt og som jeg kommer til å forsette å gå til, selv om jeg ikke ofte er i kontakt. Lytter og lar meg uttrykke meg på en god måte.

faglig dyktig samtidig menneskelig nær

Pernille er faglig dyktig, trygg og ikke minst usedvanlig varm og omtenksom. Kunne aldri tenkt meg en annen lege. Hun følger alltid opp og henviser videre hvis hun er usikker. I tillegg er ingen spørsmål dumme. Selvom hun har mange pasienter, føles det alltid ut som hun har god tid til akkurat meg og mitt behov:) . Endelig har jeg funnet den perfekte lege for meg.