Frank Robert Andersen

Rådhusveien 1 4640 Søgne
Frank Robert Andersen er en av 12 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Frank Robert Andersen

Favorittlegen!

Utrolig flink og kjempehyggelig lege som man har 100% tillit til! Han lytter alltid tålmodig til hva pasienten har å si og er alltid blid og hyggelig!

Faglig dyktig

Frank skal angivelig være en medisinsk faglig dyktig lege, men konsultasjoner hos ham har for min del blitt en merkelig opplevelse. Etter kun kort tid, så er Frank sin oppmerksomhet fokusert på pc'en, hvor de innledende setningene i konsultasjonen gjerne danner grunnlaget for hans konklusjoner - før jeg gjerne har fått formidlet det hele og fulle sykdomsbildet. Dette har ført til et par unødvendige tilfeller med "prøve og feile" medisinering som har gitt dertil unødig lange sykdomsforløp.
Frank er for øvrig en populær lege, og han vil gjerne hjelpe mange gode "stamkunder", gjerne også mens andre er på vei inn til konsultasjonen sin, slik at man må forvente å bli sjonglert med som pasient når man er der.
Ikke spesielt lett å få time hos Frank innen rimelig tid og havner av den grunn som oftest hos studenter eller unntaksvis alternativ (erfaren) kollega ved legesenteret.

Dr Frank Andersen er en dyktig lege

Dr Frank Andersen er veldig forståelsesfull. snill, flink, tar meg på alvor. Jeg føler at mine behov blir tatt på alvor

God på akutt sykdom...

God på akutt sykdom, men ikke god til å lytte til meg eller hjelpe meg til å finne ut hvorfor jeg hadde kroniske smerter. Har nå byttet til en lege som gir behandling som hjelper.

Kan jobben

positivFår time når jeg ønsker det- Får de pillene jeg vil og trenger. Lite ventetid for å få time og kort venting. Negativt :Får meg ikke frisk-