Frank Robert Andersen

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Søgne Legesenter
Rådhusveien 1 4640 Søgne
Tlf: 38 05 39 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frank Robert Andersen er en av 12 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Frank Robert Andersen

Lite kontakt

Har hatt ham som fastlege de siste 5-6 årene og ser meg nødt til å bytte. Han er ofte vekke. Mine siste legetimer har vært hos andre og har I løpet av den tiden han har vært min fastlege, ikke fått en relasjon som man burde ha. Ikke ofte vi møtes og det blir som å treffe en fremmed hver gang og slik ønsker jeg ikke å ha det med en min fastlege. Han/hun må se meg, ikke gjennom meg.

Favorittlegen!

Utrolig flink og kjempehyggelig lege som man har 100% tillit til! Han lytter alltid tålmodig til hva pasienten har å si og er alltid blid og hyggelig!

Faglig dyktig

Frank skal angivelig være en medisinsk faglig dyktig lege, men konsultasjoner hos ham har for min del blitt en merkelig opplevelse. Etter kun kort tid, så er Frank sin oppmerksomhet fokusert på pc'en, hvor de innledende setningene i konsultasjonen gjerne danner grunnlaget for hans konklusjoner - før jeg gjerne har fått formidlet det hele og fulle sykdomsbildet. Dette har ført til et par unødvendige tilfeller med "prøve og feile" medisinering som har gitt dertil unødig lange sykdomsforløp.
Frank er for øvrig en populær lege, og han vil gjerne hjelpe mange gode "stamkunder", gjerne også mens andre er på vei inn til konsultasjonen sin, slik at man må forvente å bli sjonglert med som pasient når man er der.
Ikke spesielt lett å få time hos Frank innen rimelig tid og havner av den grunn som oftest hos studenter eller unntaksvis alternativ (erfaren) kollega ved legesenteret.

Dr Frank Andersen er en dyktig lege

Dr Frank Andersen er veldig forståelsesfull. snill, flink, tar meg på alvor. Jeg føler at mine behov blir tatt på alvor

God på akutt sykdom...

God på akutt sykdom, men ikke god til å lytte til meg eller hjelpe meg til å finne ut hvorfor jeg hadde kroniske smerter. Har nå byttet til en lege som gir behandling som hjelper.

Kan jobben

positivFår time når jeg ønsker det- Får de pillene jeg vil og trenger. Lite ventetid for å få time og kort venting. Negativt :Får meg ikke frisk-