Per Kristian Angen

Legene på Kjøita DA

1984

Legene på Kjøita DA Telefonnummer38 09 83 0038 09 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Per Kristian Angen er en av 77 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Per Kristian Angen

Forståelsesfull og engasjert

Har hatt Dr. Angen til fastlege i mange år. Han er alltid hyggelig, høflig og lydhør. Tar det jeg sier på alvor, og forsøker alltid å finne gode svar. Dersom han ser behov for henvisninger videre, nøler han ikke med det heller.
Kan være noe distre, men er såpass tilgjengelig på tlf etc så det ordner seg alltid.
Han er en god menneskekjenner, og møter meg alltid med respekt.

Veldig lite tilfredsstillende

Dr Angen kan jeg ikke anbefale. Han er fastlege til min familie. Desverre klare han ikke å følger opp tingene sine. Han har desverre ved flere anledninger ikke holdt avtalene sine. Dette er frustrerende spesielt når avtalene gjelder søknader til kommunen hvor behandlingstid utsettes flere uker grunnet at legeerklæring ikke blir levert av pasientens fastlege til tiden.

Trygg.

Hele familien har brukt Angen i mange år. Tar seg tid, lytter. Merker han forstår. Gjør alt for å hjelpe. Sender videre om det trengs. Fantastisk menneskelig lege og medmenneske. Håper han holder på i mange år.

Generelt og masse rot i administrasjon

Klinikkens yngre leger er behagelige og kunstskapsrike.
Dårlig kommunikasjon mellom IT, leger og administrasjon. Henvisninger, rapporter, prøver osv forsvinner. Grunn til bekymring etter mange gjentakelser.

Beste og mest kunnskapsrike fastlege

Per Kristian Angen kan du alltid stole på. Håper han fortsetter i mange år til. Han har lang erfaring og tipper ikke, synser ikke. Fordi han har et ganske vidt kompetanseområde, er han en lege som arbeider svært helhetlig med sine pasienter. Jeg er blitt bortskjemt av å ha Angen som faste. Det blir hardt å måtte bytte til en annen lege i fremtiden. Sett deg på venteliste for å få ham som fastlege, du vil ikke angre.