Per Kristian Angen

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Per Kristian Angen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Per Kristian Angen

Veldig bra!

Veldig bra legekontor, service minded og faglig dyktige leger og hyggelig betjening. Alltid hjelpsomme

Særdeles dyktig

Dette er en svært god fastlege. Angen kan til tider være litt for optimistisk, men er samtidig konstruktiv og løsningsorientert. Spesielt vedrørende kompliserte psykiske plager.

I en svært vanskelig livssituasjon er det etter min mening takket være fastlegens ekspertise at jeg fortsatt er en fri, og levende samfunnsborger, og ikke død eller innestengt i et fengsel.

Ofte litt for store forsinkelser på timene, men når man veit at dette er fordi fastlegen tar seg grundig og god tid med hver enkelt pasient. Så blir det lettere å takle.

Den beste legen jeg noengang har hatt

Dr Angen har hjulpet meg å finne ut av ting angående min helse som ingen andre har klart før. Han forstår meg, og legger en plan for hvordan jeg skal komme meg til hektene igjen. Empati, forståelse, innsikt. Erfaring.

Finnes ikke bedre!!

Takket være Dr Angen har livet mitt snudd til det bedre. Enestående når det kommer til kommunikasjon, empati, oppfølging og faglig dyktighet!! Han gir seg ikke før han finner svaret, noe mine tidligere fastleger overså. Takket være han ble jeg grundig utredet og umiddelbart behandlet for lymfekreft. Idag er jeg kreftfri og har fått energien og livet tilbake. Finnes rett og slett ikke noen bedre fastlege, jeg kan ikke få takket deg nok!

Sjelden bra!

Imøtekommende, tar seg tid. Måten han behandler pasienter på,så virker det som han er glad i yrket sitt. Tilgjengelig.