Per Kristian Angen

Legene på Kjøita DA

1984

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legene på Kjøita DA
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Tlf: 38 09 83 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Kristian Angen er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Per Kristian Angen

Veldig lite tilfredsstillende

Dr Angen kan jeg ikke anbefale. Han er fastlege til min familie. Desverre klare han ikke å følger opp tingene sine. Han har desverre ved flere anledninger ikke holdt avtalene sine. Dette er frustrerende spesielt når avtalene gjelder søknader til kommunen hvor behandlingstid utsettes flere uker grunnet at legeerklæring ikke blir levert av pasientens fastlege til tiden.

Trygg.

Hele familien har brukt Angen i mange år. Tar seg tid, lytter. Merker han forstår. Gjør alt for å hjelpe. Sender videre om det trengs. Fantastisk menneskelig lege og medmenneske. Håper han holder på i mange år.

Generelt og masse rot i administrasjon

Klinikkens yngre leger er behagelige og kunstskapsrike.
Dårlig kommunikasjon mellom IT, leger og administrasjon. Henvisninger, rapporter, prøver osv forsvinner. Grunn til bekymring etter mange gjentakelser.

Beste og mest kunnskapsrike fastlege

Per Kristian Angen kan du alltid stole på. Håper han fortsetter i mange år til. Han har lang erfaring og tipper ikke, synser ikke. Fordi han har et ganske vidt kompetanseområde, er han en lege som arbeider svært helhetlig med sine pasienter. Jeg er blitt bortskjemt av å ha Angen som faste. Det blir hardt å måtte bytte til en annen lege i fremtiden. Sett deg på venteliste for å få ham som fastlege, du vil ikke angre.

Anbefales virkelig ikke

Dette er en lege som er mer opptatt av å skrive ut medisiner og henvise deg til noen andre, enn han er av å undersøke deg. Har inntrykk av at han har vært lege for lenge, og går på autopilot. Han er smålig av seg, og liker ikke å bli kritisert, da ser han vekk og du hører ikke mer om den saken. Han er i tillegg en kar som setter opp timer til deg som ikke blir brukt til noe annet enn at han sier han henviser deg, dette var en dobbelttime. Mer opptatt av å få betalt enn i deg som pasient. Absolutt den verste legen jeg noen gang har hatt.

Veldig bra!

Veldig bra legekontor, service minded og faglig dyktige leger og hyggelig betjening. Alltid hjelpsomme

Særdeles dyktig

Dette er en svært god fastlege. Angen kan til tider være litt for optimistisk, men er samtidig konstruktiv og løsningsorientert. Spesielt vedrørende kompliserte psykiske plager.

I en svært vanskelig livssituasjon er det etter min mening takket være fastlegens ekspertise at jeg fortsatt er en fri, og levende samfunnsborger, og ikke død eller innestengt i et fengsel.

Ofte litt for store forsinkelser på timene, men når man veit at dette er fordi fastlegen tar seg grundig og god tid med hver enkelt pasient. Så blir det lettere å takle.

Den beste legen jeg noengang har hatt

Dr Angen har hjulpet meg å finne ut av ting angående min helse som ingen andre har klart før. Han forstår meg, og legger en plan for hvordan jeg skal komme meg til hektene igjen. Empati, forståelse, innsikt. Erfaring.

Finnes ikke bedre!!

Takket være Dr Angen har livet mitt snudd til det bedre. Enestående når det kommer til kommunikasjon, empati, oppfølging og faglig dyktighet!! Han gir seg ikke før han finner svaret, noe mine tidligere fastleger overså. Takket være han ble jeg grundig utredet og umiddelbart behandlet for lymfekreft. Idag er jeg kreftfri og har fått energien og livet tilbake. Finnes rett og slett ikke noen bedre fastlege, jeg kan ikke få takket deg nok!

Sjelden bra!

Imøtekommende, tar seg tid. Måten han behandler pasienter på,så virker det som han er glad i yrket sitt. Tilgjengelig.

Flink lege.

Meget bra lege som viser stor interesse for pasienten.

En utrolig dyktig fastlege

Når man går til P.K. føler man at man er i de beste hender. Har aldri hatt en maken lege. Han acter umiddelbart, og er en usedvanlig behagelig og ikke minst tilgjengelig lege.

Verdens beste lege!!

Får time hurtig dersom det er noe viktig.
Ser hele deg og tar seg god tid.

Fantastisk lege for hele familien!

En utrolig flink lege som virkelig tar deg på alvor. Han er nå både min og mine barns lege, og er både tillitsvekkende, dyktig og ser sine pasienter! Han er bare rett og slett unik! Tar seg tid til pasientene og lytter virkelig.

Byttet til Angen da jeg flyttet kommune til Kristiansand. Mannen er fantastisk. Sympatisk og rolig, gir det følelsen av at han har god til. Rask til å gi henvisninger og respeter, han tar deg på alvor. Eneste minuset må være at det er litt vanskelig å komme gjennom på telefon til legesekretærene.

En fantastisk menneske og lege!

Rolig, lyttende, hyggelig, tar deg på alvor, flink til å henvise og berolige pasientene. Har tid til å høre hvordan du har det! En lege man setter pris på. Skulle rett og slett hatt en blomst <3

Min fastelege, og den aller aller beste legen som finnes

Hadde det ikke vært for at P.K tok meg på alvor, og kjørete full+full sjekk, så hadde jeg heller aldri funnet ut av at jeg hadde svulst i hypofysen, selv om symtomene pekte i helt andre retninger.. Tusen takk P.K for at du er en helt superlativ fastlege!

Norges beste?

Angen må være Norges beste lege. Han er faglig dyktig, tar pasientene sine på alvor og er medmenneskelig. Han har en egen evne til å forstå hva problemet er. Føler meg 100% trygg i hans hender. Han har også en egenskap mange leger mangler, nemlig sosial intelligens. Hele familien har gått til Angen i 12 år nå. Gruer meg til den dagen han blir pensjonist.

Veldig fornøyd

Hyggelig fyr som er rask til å henvise til spesialister. Han bør klones med jevne mellomrom slik at han aldri går av med pensjon.

Kjempeflink lege her i byen.

Vi har aldri hatt en så bra lege. Han tror ingenting, men sender deg videre til spesialist fort og greit. Han er også en utrolig flink lytter.