Miguel Ernesto Ardiles

Tlf: 38 60 65 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Miguel Ernesto Ardiles er en av 15 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Miguel Ernesto Ardiles

Hva skal man si

Jeg har slitt med masse de siste årene, men føler at man selv må vite hva man feiler og skal ha når man kommer dit!
Føler han har hastverk og at ting som er snakket om før og skrevet ned må gjentas hele veien! Man føler seg ikke ivaretatt og sett på den måten man burde. Jeg kommer til å bytte lege da jeg føler at jeg ikke kommer noen vei lenger med han. Trenger en lege som er villig til å se litt dypere i ting, kanskje prøve å finne ut av hva som kan være galt.

Samlebånd

Jeg har hatt Ernesto Ardiles som lege en god stund, men vurderer å bytte. En helt klar tendens den siste tiden er at jeg ikke blir lyttet til og ikke når frem i det hele tatt med mitt budskap. Opplever at legen ikke ser meg i øynene og heller ikke er interessert i å se på tydelige tegn på mine plager.
Legen oppleves som meget negativ og sutrete om han møter motstand og blir konfrontert. Det er tross alt mitt liv og helse det gjelder, og man kan ikke som lege være for stolt til å lytte til sine pasienter. Jeg har som nevnt vært fornøyd tidligere, men har det siste året sett gradvis merkbar forverring.
Et tips til legen er i hvert fall å gidde å lese litt om hva man har skrevet om pasienten fra siste besøk slik at det ikke blir så overfladisk og at pasienter føler de må starte på nytt hver gang.

Vi er glad vi har ham som lege

Jeg og min mann har hatt Miguel Ardiles som fastlege i en del år nå, og vi er begge enig i at han er en meget dyktig lege. Han tar seg tid til å lytte, er omsorgsfull og effektiv. :)

En veldig flink lege.

Jeg har bare gode ord om vores lege Miguel Ernesto Ardiles.
Han er en veldig flink, god og dygtig lege som altid lytter og hjælper.
Mr. Ardiles er også veldig flink til barn og tar seg ektra god tid til dem...!!
Vi som familie har nu brukt ham som lege i ca. 4 år så længe Ardiles er lege i Mandal vil han forsette med å være vores lege. Tusen tak fordi du er den du er, og fordi du er en dygtig og omsorgsfyld lege som altid har tid til og lytte og hjælpe..!!
Mvh ...

Kjempefornøyd!

Har veldig god allmennkunnskap og henviser raskt til spesialist dersom det er nødvendig. Viser god omsorg for pasient.

Numero uno

Fantastisk mann - ryddig og ordentlig i alt - forståelsesfull og gir ryddige tilbakemeldinger