Miguel Ernesto Ardiles

Øvrebyen Legesenter Mann, 61 år

Autorisert1989
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 10 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Øvrebyen Legesenter

Marnaveien 33 4517 Mandal
Miguel Ernesto Ardiles er en av 14 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Miguel Ernesto Ardiles

Samlebånd

Jeg har hatt Ernesto Ardiles som lege en god stund, men vurderer å bytte. En helt klar tendens den siste tiden er at jeg ikke blir lyttet til og ikke når frem i det hele tatt med mitt budskap. Opplever at legen ikke ser meg i øynene og heller ikke er interessert i å se på tydelige tegn på mine plager.
Legen oppleves som meget negativ og sutrete om han møter motstand og blir konfrontert. Det er tross alt mitt liv og helse det gjelder, og man kan ikke som lege være for stolt til å lytte til sine pasienter. Jeg har som nevnt vært fornøyd tidligere, men har det siste året sett gradvis merkbar forverring.
Et tips til legen er i hvert fall å gidde å lese litt om hva man har skrevet om pasienten fra siste besøk slik at det ikke blir så overfladisk og at pasienter føler de må starte på nytt hver gang.

Vi er glad vi har ham som lege

Jeg og min mann har hatt Miguel Ardiles som fastlege i en del år nå, og vi er begge enig i at han er en meget dyktig lege. Han tar seg tid til å lytte, er omsorgsfull og effektiv. :)

En veldig flink lege.

Jeg har bare gode ord om vores lege Miguel Ernesto Ardiles.
Han er en veldig flink, god og dygtig lege som altid lytter og hjælper.
Mr. Ardiles er også veldig flink til barn og tar seg ektra god tid til dem...!!
Vi som familie har nu brukt ham som lege i ca. 4 år så længe Ardiles er lege i Mandal vil han forsette med å være vores lege. Tusen tak fordi du er den du er, og fordi du er en dygtig og omsorgsfyld lege som altid har tid til og lytte og hjælpe..!!
Mvh ...

Kjempefornøyd!

Har veldig god allmennkunnskap og henviser raskt til spesialist dersom det er nødvendig. Viser god omsorg for pasient.

Numero uno

Fantastisk mann - ryddig og ordentlig i alt - forståelsesfull og gir ryddige tilbakemeldinger