Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Autorisasjon (2008)

Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Ikke tilstedværende

Siden 2020 har denne legen aldri vært til stede, ikke hatt noe forståelse for værken meg eller mitt barn. Vil på det sterkeste ikke anbefale denne legen.
Vi sluttet helt å gå til legen i avvente på ny fastlege. Dette er trist :-(

Det er for dårlig tibud

Det tar overdrevent lang tid å komme i kontakt. ringer mellom 03:45-09:30- 10:00 og får ikke kontakt med noen.

Dem trenger betydelig hjelp med å få fortgang på prosessene sine.

Opplever legene som veldig dyktige og forståelsesfulle.
Men at vi må bruke som intenst lang tid på å få i gang en prosess syntes jeg er flaut i 2023

Flink, men….

Nidhi er en dyktig lege, som familien har brukt i mange år.
Hun er god til å lytte og setter i gang tiltak.
Men…. Hun avlyser timen på kort varsel, alltid ventetid for å komme inn og hun ringer ikke alltid opp som avtalt og når hun ringer snakker hun så fort.

Super

En helt utrolig flink lege som lytter og kommer med mange gode råd og tips. Meget fornøyd med Nidhi og har vart det under alle år- bred kompetanse og vet når hun skal sende deg videre eller fortsette behandle deg hos seg

Beste fastlege!

Etter å byttet tilbake til Dr. Nidhi så har jeg fått så utrolig god oppfølging. Etter bytte med tidligere lege som ikke gjorde riktige og gode vurderinger og oppfølging av en ny ansatt. Dr. Nidhi setter alltid opp god tid og lenger timer og har god dialog og gir råd og veiledning om livssituasjon. Hun følger opp med henvisninger, og er nøye med å innhente riktige dokumenter. Hun følger opp og ringer om avlyst time og i tillegg gjør nødvendige undersøkelser og prøver. Hun har mye erfaring og gir gode veiledning. Bedre fast lege skal man lete lenge etter.