Øivind Bergh

Elvebredden Legesenter DA

1979

Elvebredden Legesenter DA Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Øivind Bergh er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Øivind Bergh

A calm, reasonable and efficient doctor

We moved to Norway (from Finland) a few months ago, and our entire family was appointed to Bergh. We were a little nervous when visiting him for the first time due to the critical reviews here. However, he has turned out to be a doctor that listens, makes decisions efficiently and sends patients forward when need be. So, absolutely no complaints from us, we've been really happy to have him.

Bergh. En stødig kar som jeg har full tillit til.

Har hatt Bergh som fastlege i mange år. Han vet alt livet ikke alltid er kvikk fix. Det vet jeg også. Bergh følger opp og er å stole på.

den værste legen jeg har truffet

Jeg ble totalt avvist da jeg kom med mye smerter pga fall og han sa at dette måtte jeg bare ri av - hva ??????. Jeg gikk på legevakten etterpå og fikk hjelp. ....

Elendig

Ikke interessert i pasienten. hører ikke etter når vi sier hva som plager en. Følger ikke opp. Virker ikke som han leser journal som gjelder pasienten. Bestiller du time igjen ganske fort så virker han sur.

Kanskje for gammel og lei jobben.

Anbefales ikke.

Misfornøyd

Han lytter ikke. Han var interesert bare til å rette info om meg. Ingen praksis hjelp. Jeg følte som intruder