Øivind Bergh

Elvebredden Legesenter DA Mann, 65 år

Autorisert1979
Ledige plasser 20 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Elvebredden Legesenter DA

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Øivind Bergh er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Øivind Bergh

den værste legen jeg har truffet

Jeg ble totalt avvist da jeg kom med mye smerter pga fall og han sa at dette måtte jeg bare ri av - hva ??????. Jeg gikk på legevakten etterpå og fikk hjelp. ....

Elendig

Ikke interessert i pasienten. hører ikke etter når vi sier hva som plager en. Følger ikke opp. Virker ikke som han leser journal som gjelder pasienten. Bestiller du time igjen ganske fort så virker han sur.

Kanskje for gammel og lei jobben.

Anbefales ikke.

Misfornøyd

Han lytter ikke. Han var interesert bare til å rette info om meg. Ingen praksis hjelp. Jeg følte som intruder

Fornøyd

Ga meg god behandling de få gangene jeg har vært der. Jeg er sjelden syk. Har måtte vente litt lenge synes jeg. Han har alltid gitt meg den hjelpen jeg trenger.

Det virker som han misliker hypokondere og kan framstå som litt morsk ved anledninger, dersom problemene du presenterer er bagateller. Det er kanskje vanskelig for noen å akseptere, men ikke alle burde tross alt sykemeldes. Jeg respekterer leger som tar et standpunkt mot denslags

Hyggelig lege

Jeg hører mange klager på Bergh, men skjønner helt ærlig ikke hvorfor. Jeg synes han er lydhør, imøtekommende og løsningsorientert.
Jeg har hatt ham som fastlege i 15 år, og det er klart at jeg en gang i blant ønsker meg en second opinion - men leger er bare mennesker de også - ikke guder. Jeg er fornøyd!