Hildegunn Hals Bjelland

Hildegunn Hals Bjelland er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Hildegunn Hals Bjelland

Legevurdering

Det som er bra:
Profesjonell. Faglig dyktig. Lyttende. Klar i sin kommunikasjon. Positiv og vennlig.

Forbedringspotensiale:
For mange pasienter om dagen. Det resulterer i at ventetiden blir for lang, og jo lenger ut på dagen man har time, jo lenger må man vente. Dette stjeler pasientenes tid og er til stor ergrelse for dem. En enkel måte, men kanskje ikke så lukrativ, å unngå dette på er å ha litt mer slakk mellom hver pasient.

Den beste legen i byen!

Hun tar seg tid, har forberedt seg, ser og lytter. Ho er behagelig, og faglig dyktig. Kommer til å bli savnet den dagen ho slutter som lege...!

En tilstedeværende og faglig dyktig lege

Min opplevelse av Hildegunn H Bjelland er at hun er veldig tilstede og at hun ser deg, som menneske og pasient. Når en er hos henne føler man seg godt ivaretatt og at man blir behandlet profesjonelt.
Hun er helt klart en faglig dyktig lege med et godt klinisk blikk.

Mine erfaringer tilsier at Andøya legesenter, er et svært profesjonelt legesenter hvor du blir møtt med den største respekt av hjelpsomme og vennligsinnede mennesker.

Jeg jobber selv i helsevesenet.

Lyttende og forståelsesfull

Åpen for ny kunnskap. Alltid blid. En fornøyelse å komme til henne. Kjempefornøyd

Tillitt

Dr.Bjelland opplevet jeg som en lyttende, forståelsefull og faglig god lege. Hun gav gode nøkterne råd om behandling, både medisinske og psykologiske råd. Hun er åpen for flere behandlingsmåter. Vil tro hun kan vekke tillitt hos mange forskjellige mennesker.
Heldige de som får henne som fastlege.