Nils Bjelland

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Tlf: 38 07 90 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Bjelland er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Nils Bjelland

Flink lege som snart skal slutte

Har hatt Nils som lege i mange år, og han er en flink og behagelig lege det går an å snakke med. Jeg har lidt av en komplisert smertesituasjon og Nils har alltid stilt opp for meg, og hjulpet meg med nødvendige medisiner, søknader til sykehus, smerteklinikk osv.
Han skal gå av nå til sommeren, og jeg kommer til å savne ham.

Trygg og kunnskspsrik

Lytter og tar deg som pasient alvorlig. Finner svar om du lurer på noe. Følger opp om det er gjentagende somptomer på tingLurer han på noe sender han deg til en spesialst

Kunnskapsfull

Hatt Nils som lege i mange år og han fikser alltid alt. Kan han det ikke, henviser han videre. Svarer alltid på Mail innen kort tid, og er veldig enkel å forholde seg til! Jeg (og hele familien min) er storfornøyd!

Litt distre Men blid

Dr.Bjelland er blid og imøtekommende Han kan endel ,men han har problem med å sette seg inn i pasientens sykdom Han har for mange pasienter .Han burde vurdere å trappe ned Jeg må bytte lege Han virker litt forvirret Jeg har brukt han i 4 år og det var lenge nok.For noen er han sikkert bra.Hvis en har et bladet sykdomsbilde,blir det nok litt vanskelig for han.Styr unna

Superlege

Nils er en super kar. Alltid glimt i øyet og kan selv få den kjipeste situasjon til å se bedre ut. Anbefales på det sterkeste!