Nils Bjelland

Tlf: 38 07 90 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Bjelland er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Nils Bjelland

Kunnskapsfull

Hatt Nils som lege i mange år og han fikser alltid alt. Kan han det ikke, henviser han videre. Svarer alltid på Mail innen kort tid, og er veldig enkel å forholde seg til! Jeg (og hele familien min) er storfornøyd!

Litt distre Men blid

Dr.Bjelland er blid og imøtekommende Han kan endel ,men han har problem med å sette seg inn i pasientens sykdom Han har for mange pasienter .Han burde vurdere å trappe ned Jeg må bytte lege Han virker litt forvirret Jeg har brukt han i 4 år og det var lenge nok.For noen er han sikkert bra.Hvis en har et bladet sykdomsbilde,blir det nok litt vanskelig for han.Styr unna

Superlege

Nils er en super kar. Alltid glimt i øyet og kan selv få den kjipeste situasjon til å se bedre ut. Anbefales på det sterkeste!

Naiv, lite informert og uvitende

Har brukt Dr Bjelland noe -en svak lege som er treg, endel uvitende om ting og tang og ganske overfladisk. Han virker glemsk, er ikke den rette lege dersom du trenger hjelp til eksempelvis det offentlige og sier en ting og gjør noe annet. Styr unna!

Svært god lege

Dyktig lege som tar seg tid, lytter, tar meg på alvor
Han er tilgjengelig og svarer raskt på mail

Høflig, vennlig og effektivt lege

Hyggelig og imøtekommende lege, som tar deg seriøst og opptrer profesjonell.

Beste legen

Jeg har hatt Bjelland som lege i flere år. Han er den beste fastlegen som jeg har hatt. Tar seg god tid og er utrolig flink faglig sett. Måttet bytte lege pga flytting og har aldri funnet en som han.

Beste legen jeg har vært til.

Grundig lege som vet hva han holder på med. Han spør ikke pasienten om løsningen på problemet som mange andre leger jeg har vært til gjør.

en god lege som har tid til deg

tar seg tid til pas og kan svare deg på mail og det er et stort pluss. og i tillegg tar han pas på alvor og godt forbret til timene sin

En av de beste legene jeg har møtt

For en del år siden fikk jeg konstantert ulcerøs kolitt i alvorlig grad. Jeg lå ofte på sykehus, hadde mye smerte, fire operasjoner og mye fravær på skole og jobb. Bjelland var en forståelsesfull lege som tok seg tid til å sette seg inn i min situasjon. I stedet for å sitte foran dataskjermen og knote på tastaturet, så tok han seg god tid til å snakke til meg.
En av de beste legene jeg har møtt.

Nils Bjelland

Jeg hadde ørebetennelse og legen skulle undersøke øret mitt. Uten forvarsel dro han hardt i øreflippen min, dette var meget smertefullt og jeg opplevde det som svært ubehagelig. Noen av oss pasienter vil gjerne informeres når ting kommer til å gjøre vondt!!!