Anders Brandsdal

Trekanten legesenter Mann, 39 år

Autorisert2010
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 327 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Trekanten legesenter

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Anders Brandsdal er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Brandsdal

Forferdelig

Kom til legen grunnet langvarige rygg og nakkesmerter. Fikk beskjed om at det kun var stress og muskelsmerter. Jeg måtte tilbake etter kort tid siden det bare ble verre, og fikk samme beskjed. Krevde tilslutt mr, noe legen ikke mente var nødvendig. Resultatet av mr undersøkelsen var 4 prolapser i ryggen!
Anbefaler ikke denne legen! Han tar ikke pasienter på alvor

Fantastiske

Snill grei omtenksom en fantastisk lege bryr seg om pasienten følger pasienten godt opp og hører på pasienten anbefales i aller høyeste grad

Anbedfales virkelig

Har hatt denne legen til sønnen min i noen år, har brukt ham litt selv også når min lege har vært vekke,
maken til lege ! kjempe allright imøtekommende omtenksom og ikke minst hjelpsom.

Føler altid vi blir sett og hørt og det skal ikke stå på når det kommer til hjelp

kjempe bra lege
anbefales

Overfladisk

kom til han da min lege ikke var tilgjengelig, fikk klar beskjed om at jeg så ikke noe syk ut, (hadde bronkitt), skal aldri til denne mannen igjen, maken til ydmykelse

Elendig oppfølging

Forsåvidt hyggelig og grei, men avbryter deg hele tiden når man prøver å si noe. Ser kun på det somatiske og symptomer, og glemmer helhetsbildet av personen. Dårlig oppfølging i forhold til prøver og må purre på han for å få svar og oppfølging.