Anders Øgrey Brandsdal

Autorisasjon (2010)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Anders Øgrey Brandsdal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Øgrey Brandsdal

Lite empati, kan lite

Jeg sa at det ofte tar tre timer før jeg får sove, men det sa han at var normalt. Jeg har gått helse, og til og med jeg vet at det er absolutt ikke normalt. Han har full legeutdannelse derimot. 10-30 minutter er hva som er normalt, ikke tre timer. Det var flere ganger at jeg kom med noe som plaget meg, også sa han at det var normalt. Jeg gikk bare inn, snakket i 1-2 minutter, gikk ut og betalte regning. Virket som han brydde seg veldig lite om meg, at han heller ville bli ferdig så fort som mulig. Det blir spesielt tullete når pasienten kan mer om helse enn legen. Styr unna, sier jeg.

Rude. and no compassion.

the doctor and the people that works on his clinic, are rude. no compassion and empathy. why work in health service if they are don’t feel like serve sick people with care?

Lytter ikke for så å haste deg videre

Virker veldig uinteressert og usympatisk.
Dette virker som en person som kanskje ikke helt burde jobbe med sårbare mennesker.
Jeg byttet lege i gråt på venterommet etter jeg ble hastet ut uten noe mer forståelse på problemet jeg gikk dit for.

Etter jeg byttet lege føler jeg nå at jeg blir møtt med forståelse og respekt.

Utrygg og uempatisk!

Vedkommende er saklig og direkte, men utrolig lite villig til å prøve å finne årsak og/eller eventuelle feil som fører til pasientens plager. Strev for pasientens velbehag oppleves som imaginær størrelse, null empati.

Smiler og gjør ingenting

Var i behandling hos denne fastlege i flere år. Når jeg ble sykemeldt, så var han ikke ville til å se på skaden, bagataliserte og ga masse kritikk i min adresse. Legen kan bli mer høflig og mer lege! Hvis jeg trenger konstruktiv råd, så vil jeg velge en prosffesional!
Jeg på ingen måte "anklager" Anders i at han er dårlig lege og at han gir feilbehandling til folk.
Ønsker han lykke til videre med hans bisines som han driver med, da er det gode penger å tjene!