Barbro Flage Braathen

Autorisasjon (2003)

Barbro Flage Braathen er en av 568 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Barbro Flage Braathen

Støttende, empatisk og dyktig

Jeg har hatt mange ulike fastleger, men Barbro er uten tvil den beste jeg har hatt. Lytter, viser forståelse og tar meg på alvor. Effektiv samtidig som hun tar seg tid. Henviser videre om det trengs. Omsorgsfull og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt og tar gode avgjørelser. Anbefales på det sterkeste!

Faglig flink, samvittighetsfull, effektiv, blid og varm!

Jeg kjenner meg trygg og ivaretatt hos Barbro Braathen! Hun er faglig flink og gjør gode og riktige vurderinger og valg for pasientene sine. Hun er effektiv og omsorgsfull.

En lege som tar deg på alvor

En dyktig lege som følger deg opp og tar deg på alvor. Ærlig og dyktig Bruker tid på deg og er flink til å lytte.

Dyktig og empatisk

Barbro F. Braathen hadde store sko må fylle - etter Hestvold. Etter en forventet innkjøringsperiode har hun bare styrket seg. Er oppmerksom og full av empati. Virker dyktig og jobber grundig - samt er forklarende. Er blitt tatt godt hånd om - men må nok tåle noe venting. Det går greit - fordi det er resultatet som teller.

Liten tid til pasienten

Jeg anbefaler ikke Barbro Flage Braathen som fastlege. Hun har liten tid til sine pasienter og fremstår ivrig etter og få deg ut slik at hun kan få inn neste kunde(pasient).

I tillegg fremstår hun grådig i sin flittige bruk av faktura utsendelser ved besvarelser på e-konsultasjoner selv om du som pasient kun har ett spørsmål som kan svares med en enkelt setning.

I tillegg så må Barbro bli flinkere til å holde avtaler (mindre forsinkelser).

Bjørnsletta legesenter må også bli flinkere til å oppdatere pasientsky. Jeg opplevde blant annet at utestående faktura ikke lå inne på portalen før jeg fikk inkasso krav.