Barbro Flage Braathen

Bjørnsletta Legesenter

2003

Bjørnsletta Legesenter Telefonnummer22 51 06 6022 51 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullern alle 28 0381 Oslo
Barbro Flage Braathen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Barbro Flage Braathen

Uproffesjonell

Ble tildelt Barbro som fastlege etter min fastlege gjennom 21 år ble pensjonert. Oppleves som uprofesjonell og uhøflig. Ustabilt humør og lite konstruktiv. Bytter fastlege.

Uinteressert, overfladisk

Det holder ikke bare å være blid! Ingen kontinuitet i behandlingen, dårlig oppfølging etter blodprøve og utskriving av medikamenter som krever oppfølging. Dr. Braathen gir ikke pasienten en opplevelse av å bli sett, hørt og tatt på alvor over tid.

Uinteressert og tar ikke pasientene på alvor!

Opplevde mangel på interesse allerede ved første gangs visitt. Tenkte jeg skulle gi henne en sjanse til, og det blir med den, dessverre. Kommuniserer ikke med pasienten, og viser null form for empati. En lege skal ikke trekke på skuldrene og slå ut armene og si «hakke peiling» når en fortvilet pasient spør hva legen tenker om sykdomsbildet! Heller ingen form for oppfølging.

Blir ikke tatt på alvor

Blir ikke tatt på alvor, veldig bastant og alltid et påklistret smil selv om det man snakket om oppleves alvorlig for pasient. Jeg skal aldri mer få til denne legen.

Trygg, tilgjengelig og effektiv

Svært hyggelig og imøtekommende.
Møter meg som pasient med et smil, og tar meg seriøst når jeg har innspill.

Booker umiddelbart time til ny kontroll innen svært rimelig tid for å følge opp sykdomsforløp. Opplevde også å bli tatt inn umiddelbart ved forverring av symptomer.

Tar seg god tid, og følger opp godt.