Barbro Flage Braathen

Bjørnsletta Legesenter

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bjørnsletta Legesenter Telefonnummer22 51 06 6022 51 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullern alle 28 0381 Oslo
Barbro Flage Braathen er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Barbro Flage Braathen

Hyggelig og imøtekommende

Var på besøk hos barbro mandag 11. Februar. Mitt første møte med fastlege etter at jeg byttet for en tid tilbake.
Jeg opplever henne som ryddig, blid og imøtekommende. Hun stiller gode spørsmål og lytter til meg som pasient. Helhetlig en trygg og trivelig fastlege, takk for god service!

Som på de fleste fastlegekontorer blir man sittende og vente på grunn av stor pågang, jeg synes inne legen selv er å klandre for slikt

Lite empatisk og uinteressert

Barbro er lite empatisk, og bryr seg ikke om pasienten. Er elendig i rettskriving og følger ikke opp. Sender beskjed om prøveresultater uten å forklare hva det betyr, noe som gjør at jeg blir bekymret og selv må Google meg frem til om det er farlig eller ikke. Surrete og påståelig. Jeg bytter lege! Anbefales virkelig ikke!

Tar pasienten ikke på alvor, lite empatisk

Barbro er en stor skuffelse for min del. Etter over 20 år hos en fantastisk lege som P. Hestvold var, har den nye fastlegen satt i tvil tidligere utredninger og medisinering, lite empatisk. Ved samtaler om psykisk helse, ble jeg vist døra... seriøst også? Har ellers elendig skriftlig språkførsel, legeattester er elendige og har masse tåpelige skrivefeil. Ubehagelig framtreden, ignorerer og krangler med pasienter. Så istedet å grue meg å bestille en ny legetime hos henne, foretrekker jeg å bytte...

Selve Bjørnsletta Legesenter er ikke som det var før - en stor anonymisering, man merker stressfull og ubehagelig atmosfære, selv om bygget legesentret befinner seg er helt topp. Kan dessverre ikke anbefale hverken legesentret eller fastlegen.

Helt OK. Strever litt med å finne sin form etter en fantastisk forgjenger.

Det var ikke så lett å mache min gamle trygge fastlege gjennom mange år. Føltes som et stort tap da han forsvant.

Ble skuffet over den nye legen.
Men jamen har det blitt helt OK.

Uproffesjonell

Ble tildelt Barbro som fastlege etter min fastlege gjennom 21 år ble pensjonert. Oppleves som uprofesjonell og uhøflig. Ustabilt humør og lite konstruktiv. Bytter fastlege.