Inger Johanne Christiansen

Tinnheiveien 20 4629 Kristiansand S
Inger Johanne Christiansen er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Inger Johanne Christiansen

Hun fikser og ordner :-)

Inger Johanne er en super dame. Hun henviser i det øyeblikket man nevner noe som kanskje kunne vært en idè, som MR, røntgen, henvisning videre.. Sykemelding er ikke noe problem og hun TROR deg. Syns hun er en varm og god person :-) Er veldig glad for at hun valgte å bli lege og for at jeg er så heldig å ha henne her på Tinnheia. Håper hun aldri slutter. <3

Jordnær og meget forståelsesfull

Ord blir fattige... Og vanskelig å beskrive. Faglig meget dyktig... Har hatt en langvarig komplisert og meget alvorlig konflikt med min arbeidsgiver... Hvor hun har vært en meget dyktig lege... Både over for NAV osv osv...

Aldri tid

Jeg likte henne supergodt før. Da opplevde jeg meg ivaretatt og sett. Men noe forandret seg, da hun begynte på Tinnheia legesenter. Hun begynte å virke umotivert og lite interessert. Som kronisk syk, blir det mye sykehus og mange legetimer. Jeg begynte å grue meg til å gå til henne og jeg kom ofte ut med gråten i halsen. Følte meg utrygg og i veien. Bytta lege.

beste

Den beste legen 💟💖. Alltid til stedet. Omsorgsfull;, varm, flink og tilgjengelig. Vil aldri bytte legen. Hele familien har henne. Barna er supert glad i henne

Glimrende lege .

Hun er en lege etter mitt hjerte .Kunne ikke tenke neg noen annen .