Olav Eieland

Kvadraturen Legesenter

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kvadraturen Legesenter
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Olav Eieland er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Olav Eieland

Lite empatisk lege.

Hadde Eieland som lege et par år, men jeg synes ikke han brydde seg mye. Når man gikk ut fra kontoret så var det med en dårlig følelse, han var mest opptatt av å fortelle deg hva han mente, enn å lytte til pasienten. Er glad jeg byttet. Innser nå at når du har vært hos legen, og fortalt om dine problemer, så skal du gå derfra med hevet hode og en bra følelse. Det klarer ikke Eieland å levere.

humørsyk

Etter 3-4 år er det et meget ustabilt humør som er inntrykket. Byttet lege og fikk bukt med et utslettproblem jeg hadde i flere år på under en uke med en salve.

Trygg lege

Har hatt nabolegesenteret i 30 år men de er flyttet
Skeptisk til å bytte ,men det var unødig. Flotte lokaler, utrolig flink lege. Ser han er vurdert som arrogant, men er vel heller litt kjapp og avvisende til rundt om prat??

Typisk barnelege som ser alt veldig "enkelt"

Var der 1 gang og byttet lege. Lite forståelse for diagnoser utenom alt som er psykisk! Selv etter lang utredning på sykehus/fastlege i annen by ønsket han begynne på nytt. Byttet raskt tilbake til min gamle- i annen by. Har vært der et par ganger med barna også, der han er flink med dem i tale. Dyktig? vet jeg ikke.. Er på utkikk etter ny lege til hele familien igjen.
Han virker arrogant, og lite profesjonell til lege å være. Snakker bla. private samtaler under legebesøket.
Kanskje grei lege til typisk enkle tilfeller som influensa og den slags..

erfaren lege

jeg har ikke byttet lege ennå, men brukt senteret siden jeg jobber der oppe, veldig bra , de er raske til å settte opp time, du får enten 5 minutt eller 20 minutt, du bør ikke velge 5 minutt timen!!!
(Min lege har 2 ukers ventetid)