Olav Eieland

Tinnheiveien 20 4629 Kristiansand S
Olav Eieland er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Olav Eieland

erfaren lege

jeg har ikke byttet lege ennå, men brukt senteret siden jeg jobber der oppe, veldig bra , de er raske til å settte opp time, du får enten 5 minutt eller 20 minutt, du bør ikke velge 5 minutt timen!!!
(Min lege har 2 ukers ventetid)

Styr unna!

Byttet fastlege i håp om å få mer utreding og bedre hjelp. Ingen hjelp eller sympati å få her.
Nekter å skrive legeerklæring til NAV.

KJEMPEBRA!

Rutinert og grei.Kanskje litt avvisende til små-ting, men lett å få time hos (på dagen) og får ting unna!

Dårlig lege.

Hadde denne legen for noen år tilbake. Gruet meg til hver eneste time. Han hadde aldri tid og var svært overlegen og arrogant. Han visste best, selv om han tok feil. Ble sendt gråtende ut fra kontoret hans, da bestemte jeg meg for å bytte lege! Også sykesøstrene/ kontordamene der var svært arrogante. De var mer interessert i å skravle seg imellom om private ting. STYR UNNA DETTE LEGE SENTERET!

ANBEFALES!

Vikarlege for vår forrige fastlege og nå har vi byttet hele familien! Alltid time, ofte drop inn , vu har vært 3 ganger med barna nå uten time på forhånd
Litt knapp tid. Vanlig time er 20 minutter... Det er rart, en time er jo en time??
Bra laboratorie
Få telefonlinjer inn og å prate med legen et kav umulig!!
Han har ikke veldig interesse i utenomsnakk og diffuse symptomer virket litt gammeldags?
Rask til å utrede, forklare og henvise