Olav Eieland

Tinnheia legesenter Mann, 54 år

Autorisert1994
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 250 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tinnheia legesenter

Tinnheiveien 20 4629 Kristiansand S
Olav Eieland er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Olav Eieland

ANBEFALES!

Vikarlege for vår forrige fastlege og nå har vi byttet hele familien! Alltid time, ofte drop inn , vu har vært 3 ganger med barna nå uten time på forhånd
Litt knapp tid. Vanlig time er 20 minutter... Det er rart, en time er jo en time??
Bra laboratorie
Få telefonlinjer inn og å prate med legen et kav umulig!!
Han har ikke veldig interesse i utenomsnakk og diffuse symptomer virket litt gammeldags?
Rask til å utrede, forklare og henvise

utrolig service

nå i sommer i forbindelse med at min lege var syk, brukte jeg doktor Eieland, og skjønte fort at det var meget travelt på senteret, han var antageligvis helt alene noen uker der. Uansett; jeg fikk time på dagen. møtte en hyggelig men stresset lege som gav gode råd, hadde tid til å forklare og trygge oss (familien) Det var en av våre sønner som var syk.
Jeg oppfatter han som faglig god, flink med barn,men kanskje litt stresset på tid, så skjønner nok de som ikke føler de blir hørt ved mer vriene /sammensatte problemer/plager?

DÅRLIG LEGE!

Eieland er den dårligste legen jeg noensinne har vært borti, og jeg har hatt et par leger gjennom tidene.
Det virker som han lytter til det du sier, men avfeier deretter alt du har sagt og finner på egne meninger om hva som er galt med deg. Utifra det han ser så baserer alt seg på alder. Er du ung pasient og syk så er du alikevel frisk i han sine øyne. Han skylder alt på psyken. Sa at jeg finner opp ting.

Jeg går IKKE til lege med mindre jeg er nødt til det. Jeg bruker ikke penger bare for å sitte og prate med en lege. Etter den kommentaren hvor han sa jeg finner på ting så bytta jeg straks lege.

Eieland stresser og det virker som han ikke har tid til deg i det hele tatt, men vil bare bli ferdig å ta neste pasient. Han er lite hyggelig og du føler deg ikke trygg eller tatt vare på.

Jeg vet nå blant annet at jeg er allergisk mot tilsetningstoffer i mat og drikke og kroppen min ble ødelagt og fikk kraftige reaksjoner med diverse smerter, svimmelhet, trøtthet osv.

Denne legen anbefales ikke viss du er syk. Du får ingen hjelp.

Helt ok

Virker stresset og føler han alltid har dårlig tid. Hører på det jeg sier, men virker som han vil komme igjennom pasientlisten og rekke skjema for deg. Blir litt haltende. Alvorlig og seriøs. Kan nok faget sitt godt. Men sosialt er det ganske kjipt

Trygg og god

Var skeptisk til Eieland, men han har motbevist denne skepsisen. En trygg, lun og god lege, som tar deg på alvor. Han er ikke en som løper "legemiddelselskapenes ærend" og pøser ut med med medisiner, men han lytter og tar deg gjennom de rette kanalene, hvis han mener dette er spesialisttjeneste. Jeg er litt glad i denne legen, fordi han har behandlet min gravide kone på en god måte. Anbefales på det nærmeste...