Olav Eieland

Tinnheia legesenter

1994

Tinnheia legesenter Telefonnummer38 06 61 5038 06 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tinnheiaveien 20 4629 Kristiansand S
Olav Eieland er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Olav Eieland

Trygg lege

Har hatt nabolegesenteret i 30 år men de er flyttet
Skeptisk til å bytte ,men det var unødig. Flotte lokaler, utrolig flink lege. Ser han er vurdert som arrogant, men er vel heller litt kjapp og avvisende til rundt om prat??

Typisk barnelege som ser alt veldig "enkelt"

Var der 1 gang og byttet lege. Lite forståelse for diagnoser utenom alt som er psykisk! Selv etter lang utredning på sykehus/fastlege i annen by ønsket han begynne på nytt. Byttet raskt tilbake til min gamle- i annen by. Har vært der et par ganger med barna også, der han er flink med dem i tale. Dyktig? vet jeg ikke.. Er på utkikk etter ny lege til hele familien igjen.
Han virker arrogant, og lite profesjonell til lege å være. Snakker bla. private samtaler under legebesøket.
Kanskje grei lege til typisk enkle tilfeller som influensa og den slags..

erfaren lege

jeg har ikke byttet lege ennå, men brukt senteret siden jeg jobber der oppe, veldig bra , de er raske til å settte opp time, du får enten 5 minutt eller 20 minutt, du bør ikke velge 5 minutt timen!!!
(Min lege har 2 ukers ventetid)

Styr unna!

Byttet fastlege i håp om å få mer utreding og bedre hjelp. Ingen hjelp eller sympati å få her.
Nekter å skrive legeerklæring til NAV.

KJEMPEBRA!

Rutinert og grei.Kanskje litt avvisende til små-ting, men lett å få time hos (på dagen) og får ting unna!