Olav Eieland

Tinnheiveien 20 4629 Kristiansand S
Olav Eieland er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Olav Eieland

KJEMPEBRA!

Rutinert og grei.Kanskje litt avvisende til små-ting, men lett å få time hos (på dagen) og får ting unna!

Dårlig lege.

Hadde denne legen for noen år tilbake. Gruet meg til hver eneste time. Han hadde aldri tid og var svært overlegen og arrogant. Han visste best, selv om han tok feil. Ble sendt gråtende ut fra kontoret hans, da bestemte jeg meg for å bytte lege! Også sykesøstrene/ kontordamene der var svært arrogante. De var mer interessert i å skravle seg imellom om private ting. STYR UNNA DETTE LEGE SENTERET!

ANBEFALES!

Vikarlege for vår forrige fastlege og nå har vi byttet hele familien! Alltid time, ofte drop inn , vu har vært 3 ganger med barna nå uten time på forhånd
Litt knapp tid. Vanlig time er 20 minutter... Det er rart, en time er jo en time??
Bra laboratorie
Få telefonlinjer inn og å prate med legen et kav umulig!!
Han har ikke veldig interesse i utenomsnakk og diffuse symptomer virket litt gammeldags?
Rask til å utrede, forklare og henvise

utrolig service

nå i sommer i forbindelse med at min lege var syk, brukte jeg doktor Eieland, og skjønte fort at det var meget travelt på senteret, han var antageligvis helt alene noen uker der. Uansett; jeg fikk time på dagen. møtte en hyggelig men stresset lege som gav gode råd, hadde tid til å forklare og trygge oss (familien) Det var en av våre sønner som var syk.
Jeg oppfatter han som faglig god, flink med barn,men kanskje litt stresset på tid, så skjønner nok de som ikke føler de blir hørt ved mer vriene /sammensatte problemer/plager?

DÅRLIG LEGE!

Eieland er den dårligste legen jeg noensinne har vært borti, og jeg har hatt et par leger gjennom tidene.
Det virker som han lytter til det du sier, men avfeier deretter alt du har sagt og finner på egne meninger om hva som er galt med deg. Utifra det han ser så baserer alt seg på alder. Er du ung pasient og syk så er du alikevel frisk i han sine øyne. Han skylder alt på psyken. Sa at jeg finner opp ting.

Jeg går IKKE til lege med mindre jeg er nødt til det. Jeg bruker ikke penger bare for å sitte og prate med en lege. Etter den kommentaren hvor han sa jeg finner på ting så bytta jeg straks lege.

Eieland stresser og det virker som han ikke har tid til deg i det hele tatt, men vil bare bli ferdig å ta neste pasient. Han er lite hyggelig og du føler deg ikke trygg eller tatt vare på.

Jeg vet nå blant annet at jeg er allergisk mot tilsetningstoffer i mat og drikke og kroppen min ble ødelagt og fikk kraftige reaksjoner med diverse smerter, svimmelhet, trøtthet osv.

Denne legen anbefales ikke viss du er syk. Du får ingen hjelp.