Olav Eieland

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Olav Eieland er en av 107 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Olav Eieland

Dårlig lege.

Hadde denne legen for noen år tilbake. Gruet meg til hver eneste time. Han hadde aldri tid og var svært overlegen og arrogant. Han visste best, selv om han tok feil. Ble sendt gråtende ut fra kontoret hans, da bestemte jeg meg for å bytte lege! Også sykesøstrene/ kontordamene der var svært arrogante. De var mer interessert i å skravle seg imellom om private ting. STYR UNNA DETTE LEGE SENTERET!

ANBEFALES!

Vikarlege for vår forrige fastlege og nå har vi byttet hele familien! Alltid time, ofte drop inn , vu har vært 3 ganger med barna nå uten time på forhånd
Litt knapp tid. Vanlig time er 20 minutter... Det er rart, en time er jo en time??
Bra laboratorie
Få telefonlinjer inn og å prate med legen et kav umulig!!
Han har ikke veldig interesse i utenomsnakk og diffuse symptomer virket litt gammeldags?
Rask til å utrede, forklare og henvise

Helt ok

Virker stresset og føler han alltid har dårlig tid. Hører på det jeg sier, men virker som han vil komme igjennom pasientlisten og rekke skjema for deg. Blir litt haltende. Alvorlig og seriøs. Kan nok faget sitt godt. Men sosialt er det ganske kjipt

Trygg og god

Var skeptisk til Eieland, men han har motbevist denne skepsisen. En trygg, lun og god lege, som tar deg på alvor. Han er ikke en som løper "legemiddelselskapenes ærend" og pøser ut med med medisiner, men han lytter og tar deg gjennom de rette kanalene, hvis han mener dette er spesialisttjeneste. Jeg er litt glad i denne legen, fordi han har behandlet min gravide kone på en god måte. Anbefales på det nærmeste...

Olav Eileland

Behagelig og empatisk. En god lytter som tar hensyn til pasienten.