Olav Eieland

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Olav Eieland er en av 107 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Olav Eieland

En fantastisk lege!

Jeg har mye å takke Olav Eieland for!
Han lytter, er forståelsesfull, og vil meg det beste, uansett situasjon.
Han har vært legen min i 12 år (jeg er 26), og han kan sykehustorien min, og da jeg kom til en turnuslege for to år siden, gråtende og fortalte at jeg hadde det helt forferdelig, livet var ekstremt vondt, og jeg ønsket mest å forsvinne, ga han meg sovetabletter (som forsåvidt ikke funket), og 5-dagers sykemelding, fordi han mente at jeg bare var ensom.
Kom tilbake til Eieland etter de 5 dagene, og han forsto med en gang at dette var ett kraftig tilbakefall på dyp depresjon jeg har hatt tidligere, og ga meg all hjelpen jeg trengte.

Jeg har flyttet Ca 1 time bort, og har bodd der i 2,5 år. Men jeg nekter å bytte lege, da han kjenner meg, og er den snilleste, og den dyktigste legen jeg har vært i kontakt med!

God ,men streng lege!!

Har godt inntrykk av Tinnheialegepraksis, flinke, imøtekommende personale i nytt?? lokale. Dokter Eieland er ny for familien vår, byttet lege fra typisk "familielege" av den gamle sorten, det var god service ,men vi ble aldri undersøkt eller hørt. O Eieland virker som en mer nymotens legetype, interessert i å høre på deg, er alltid på tiden, bruker god tid på undersøkelsen, men veldig streng i forhold til resepter og sykemelding. Mannen min skulle forlenge en sykemelding fra legevakten, og fikk beskjed om at med den sykdommen (ryggverk, hatt dette i fler år) så var det best å være noe på jobb. Opplever også at sovemedisinresepter er vanskeligeå få , jeg må for eksempel møte på time på hver resept. er ikke dette gammeldags, i dag med e-resept ol? som de forresten heller ikke har. Barna blir godt tatt i mot, og alt i alt har vi veldig tillit til O Eieland, og bytter ikke igjen.

Toppkarakter

Lyttende lege som tar deg på alvor og gjør det som trengs.

God familiedoktor

Spesielt etter opp-puss av senteret er det blitt barnevennlig, egen krok for barn. de ansatte er veldig rutiinerte. nesten ingen ventetid for time, og barn kommer inn samme dag. Eieland har vært flink med barna. Både de og vi er trygge. Han er mye borte i løpet av uka, da kommer du til turnuslegen som han har ved siden av seg.

Utrolig imøtekommende og varm

Mange fastleger lider nok under tidspress, og har kanskje ikke en veldig spennende og utfordrende hverdag. Hos Olav Eieland på Tinnheia Legesenter føler jeg meg gang på gang utrolig godt ivaretatt, samt imøtekommet med respekt og medmenneskelighet ved henvendelser jeg har gjort.
Jeg har aldri fått inntrykk av at legen "rusher" igjennom konsultasjonen, eller viser liten interesse for saken.
Jeg har tvert imot ved flere anledninger fått spørsmålet: -"var det noe mere jeg kan hjelpe deg med?"