Jørgen Øvreås Brochmann

Autorisasjon (2015)

Jørgen Øvreås Brochmann er en av 8 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Jørgen Øvreås Brochmann

Forståelsesfull og trygg

Kort sakt en dyktig og trygg lege som tar seg tid til og lytte. Sender fort videre om det er noe han er usikker på.

Flink

Brochmann er en lege som fremstår som svært tillitvekkende. Han er alltid oppdatert på journal, han lytter og er konstruktiv. Han har god orden og utfører det han skal. Han virker oppriktig interessert i å hjelpe, og får meg til å føle med verdsatt.

Mangler erfaring.

Ikke god på undersøkelser. Usikker. Henviser videre, men har vansker med å forklare funn. Trenger masse erfaring. Det er for galt at pasientene skal måtte ha en nyutdannet lege som fastlege. Det er ikke godt nok!

Forståelsesfull og dyktig

Her har du en forståelsesfull og dyktig lege som tar seg god tid, undersøker deg nøye og hører på hva du har å si.. Han tar deg på alvor og er veldig imøtekommende og positiv til alt. Vi alle hjemme har han til fastlege og vi er svært fornøyd med det. Her har du en kvalitetslege!

Trygg og dyktig

En fantastisk flink lege. Han tar seg alltid veldig god tid og tar ting alvorlig. Jeg føler at jeg blir lyttet nøye til. Han følger deg skikkelig opp i etterkant av legetimen om det er noe. Veldig fornøyd.