Mats Elias Meguenni

Tilleggskompetanse

• Dykkerlege
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege

Slettebakken Legesenter Telefonnummer55 27 33 3055 27 33 ...
Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen
Mats Elias Meguenni er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mats Elias Meguenni

Bryr seg og tar deg på alvor

Jeg fikk Meguenni som lege etter at min gamle sluttet (pensjonerte seg?). Jeg fikk et litt dårlig førsteinntrykk, et inntrykk av en veldig "fersk" lege og vi var ikke helt på bølgelengde. Men ettersom jeg fikk den hjelpen jeg skulle ha ville jeg gi det litt tid for å se om det ble bedre. Og det har jeg ikke angret på! Meguenni er en lege som bryr seg og som følger opp. Han er dyktig. Han bruker god tid om det trengs og er lett å prate med.

Tja

Har veldig delte oppfatninger. Har hatt han som lege i litt over 1 år, men både mitt barn og jeg har valgt å bytte FL da det føles som han ikke tar ting på alvor. Humor er fint, men til rett tid. Å føle seg som hypokonder når man går fra kontoret er ikke en god følelse. Tar ofte litt for lett på ting. Sekretærene kunne gjerne hatt et lite smile- og høflighetskurs.

Hyggelig, men ikke særlig hjelpsom

Gikk til han en gang, byttet lege etterpå. Opplevde han som hyggelig, men noe arrogant. Prøvde ikke å finne en løsning på problemet jeg kom dit for.

Profesjonell, flink til å lytte, tar pasienten på alvor.

Dr. Meguenni tar sine pasienter på alvor og er flink til å lytte. Man føler seg ivaretatt og vi kommer alltid frem til gode løsninger sammen. I tillegg har han et lettforståelig språk og god humor. Anbefales på det varmeste.

Trygg, kunnskapsrik, lytter

Rett og slett flink. Tar tiden til hjelp om det er nødvendig. Lytter og evner å sette seg inn i pasientens situasjon.
Tommel opp!