Thomas Jonassen Grude

Spir Helse

2015

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Spir Helse
Langgata 59 4306 Sandnes
Thomas Jonassen Grude er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Thomas Jonassen Grude

Trygg, tillitsfull, varmhjertet og omsorgsfull lege

Dette er uten tvil den beste legen man kunne fått. Grude tar deg på alvor, og gjør alt i sin makt for å finne den beste løsningen for deg. Mer grundig og dyktig lege skal man lete lenge etter. Jeg er storfornøyd med Grude, og har 100% tillit til han.

Dyktig lege

Det er flere faktorer som gjør ham til en dyktig lege:
Faglig kompetent
Flink på å lytte, konversere
Får ting gjort unna.

Behagelig og lyttende

Opplever at Thomas er opptatt av at pasienten skal føle seg velkommen, lyttet til og forstått. Han er en behagelig og lun person, og man føler seg sett. Takk!

Trygg og flink lege

Har bare vært hos Thomas Grude en gang, men inntrykket jeg har av han er at han er en trygg og flink lege. Veldig flink til å lytte, spørre spørsmål og bli kjent med pasienten. Har møtt mange leger som ikke har vært flinke når det kommer til psykisk helse, men her var han veldig forståelsesfull. Anbefales på det sterkeste!

Grundig og empatisk lege

En lege som tar deg og problemene fine på alvor! Var veldig skeptisk til å bytte fastlege da jeg har hatt den samme legen i 26 år, men en bedre lege kunne jeg ikke fått! Har hatt endel helseutfordringer som aldri er blitt tatt på alvor både som meg og datteren min, men første time hos Grude fikk både meg og datteren min en grundig undersøkelse og den grundige jobben som Grude gjorde har resultert at et problem som jeg har levd med så og si hele livet har blitt funnet ut av! Takket være en lege som ikke gir deg opp!
Damene på legekontoret er også alltid hyggelige, og en føler seg godt tatt imot. Har aldri ringt til legekontoret og følt at jeg hsr blitt satt på siden eller har måttet vente lenge på time. Fantastisk legekontor med gode leger og sekretærer!