Thomas Jonassen Grude

Langgata 59 4306 Sandnes
Thomas Jonassen Grude er en av 63 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Thomas Jonassen Grude

10/10

Seriøs lege med mye kunnskap og forståelse.
Har fått inntrykk av at han vil meg som pasient og menneske det beste. Innehar mye kunnskap om medisiner, og trår forsiktig fram når dette er nødvendig. Han tar dog alt du sier alvorlig, og er veldig grundig i arbeidet sitt. Aldri hatt noen bedre!

Beste Fastlege!

Jeg har aldri følt meg så trygg som hos Thomas. Han følger meg opp, er nøye og gir gode råd og er kunnskapsrik. Han er forståelsesfull og menneskelig.

Kunnskapsrik og trygg

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Tar meg på alvor, forklarer hva han skal gjøre gjennom undersøkelsen, hva han tenker om videre oppfølging, og henviser til andre gode dyktige leger. Dette er uten tvil en jeg vil anbefale på det sterkeste.
Han lytter til hva pasienten har å si, og gir gode oppfølgingsspørsmål som er lett å svare på.
Har 100% tillit til dr. Grude.
Gir også gode råd, tips og veiledning.
Selve klinikken han jobber på, har andre gode ansatte som er dyktige og hjelper fort om det er noe.

Den beste legen i Rogaland

Er kjempe fornøyd med Dr. Grude, både jeg og sønnene mine har han som fastlege, skolelege og på helsestasjon. Er grundige og følger opp på det han skal. Jeg føler meg hørt hos han og føler meg trygg på at han gjør sitt beste hver gang.

Trygg lege

Ung lege men imponerende kunnskapsrik , rolig og trygg . Får ikke inntrykk av at dette er en lege som er nyutdannet og ivrig men bare naturlig dyktig. Stiller alle de riktige spørsmålene og er ærlig og lager en realistisk plan. Man føler seg hørt og stoler på at han tar de riktige avgjørelsene