Cecilie Meyer Kværnø

Autorisasjon (2014)

Cecilie Meyer Kværnø er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Cecilie Meyer Kværnø

en time pr symptom

først og fremst kan ingenting om stoffskifte.
hun begynte å snakke om kaveh rashidi,greit jeg kommer fra samme legekontor, men jeg hadde ikke han som lege. merkelig.
hun følte ikke det var nødvendig med t3 prøver.
og aktivt b12 , hadde hun ikke hørt om.
jeg ville ta skikkelige prøver på aker sykehus, men ble ikke vidersendt .
hun var stresset for andre hadde brukt for mye tid,det nærmet seg lunsj.hun fikk kjeft av en kontordame og hadde ikke hatt tid sette seg inn i journalen min.jeg var der for å sjekke opp på en høy homocystin.
etter to timer kunne jeg forlate kontoret for pga lunsj måtte jeg og vente på å få tatt blodprøver.
hun sendte melding om at prøvene som ble tatt var fine. og da var ikke homocystin tatt. hun ville jeg skulle bestemme meg for hvilket symptom som var værst så vi kunne ta opp det i neste time.
hun har også fri på torsdager.
jeg spørte og om intrinisk factor på 1 er bra eller dårlig. det kunne hun ikke svare på.
hun er spesialist, men hva hun kan sitter jeg igjen med er lite.
for meg holdt det med 1 time her. jeg har ikke flere år på folk som ikke er villig til å gjør en frisk

Faglig sterk og varm fastlege

Får alltid god oppfølging, henvisning om det trengs, blir lyttet til og tatt på alvor. Hun er oppdatert faglig og tar seg tid.

Hun er faglig dyktig, varm og støttende. Beste fastlegen jeg har hatt.

Investert og dyktig

Setter seg godt inn i situasjonen til sine pasienter og tar seg god tid. Veldig nysjerrig motivert for å hjelpe, en faglig sterk lege!

Virker faglig sterk og veldig grundig

Sjekker alltid opp ting veldig grundig. Ringer til sykehus for å sjekke opp ting som andre fastleger ikke gidder å gjøre. Virker faglig sterk. Får informasjon jeg ikke får av andre fastleger.

Varm og empatisk

Ble møtt med mye forståelse og empati. Jeg følte meg hørt og sett da jeg dro til legen for å få hjelp med problematikk rundt antagelig påbegynnende utbrenthet. Jeg følte hun tok mine symptomer på alvor og fikk mye gode råd om hva jeg kunne gjøre selv og veien videre, f.eks råd om å sette meg på venteliste til psykomotorisk fysioterapi. Følte meg ikke som en av mange pasienter på
rullebånd, men at hun var oppriktig interessert i å hjelpe meg tilbake til normalen.