Ellen Margrethe Gaare

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Ellen Margrethe Gaare er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Margrethe Gaare

Elendig lege på oppfølging

Skuffende dårlig oppfølging. Tar ikke tak i ting. Selv med klare funn, tas det ikke tak eller følges opp. Pårørende følges ikke opp. Ingen tillit til denne legen.

Faglig god, men fryktelig forsinket med lang ventetid

Jeg hadde doktor Gaare som fastlege fra jeg var født til jeg flyttet til en annen by for å studere. Man kan ikke si noe på at hun kan ting, men det finnes måte på hvor lenge man skal vente på henne. Jeg har ofte ventet på det venterommet i nesten to timer, også var jeg egentlig bare glad for å bytte lege... faglig god, men LANG ventetid, og hun er fryktelig stresset.

Grundig og hyggelig- En lege man kan stole på

Gaare har vært familiens fastlege i over 20 år. Hun er en meget dyktig, hyggelig og grundig lege. Sjeldent på tiden, men det har nok med kvaliteten å gjøre. Gaare fokuserer på pasienten, ikke på klokken. Lett å komme i kontakt med.Anbefales på det varmeste!

Lege på høygir.

Etter sist besøk har jeg bestemt meg for å bytte lege. Hun skulle henvise meg videre til forskjellige instanser, men glemte det. Allerede fra første øyeblikk, når hun kommer for å hente deg fra venterommet (regn med lang ventetid) starter hastverket, og du må løpe etter henne. Men hun har holdt på lenge, og er sikkert faglig dyktig....Har bare så veldig dårlig tid.

Bra dame!

Jeg ønsket meg gjerne en kvinnelig lege etter mange år med mannlig.
Første gang jeg kom til henne ble jeg overrasket over hvor lett det var å fortelle henne ting. Hun noterte og fulgte med.
Hun er alltid veldig forsinket, men hun møter deg alltid med et smil.
Hun er også veldig flink med barn, og får min sønn til å sitte helt stille uansett hva hun skal undersøke.
Litt stressende at hun alltid virker så travel, men du får virkelig det du trenger av den dama her. Hun tar deg på alvor!