Ellen Margrethe Gaare

Vågsbygd legesenter

1987

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Vågsbygd legesenter
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Tlf: 38 00 05 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Margrethe Gaare er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Margrethe Gaare

Gaare er en veldig dyktig og hyggelig lege. Hun fokuserer på pasienten, ikke på klokken. Hun tar meg alltid seriøst og jeg kan stole på hun. Anbefales!

Faglig dyktig lege, solid og til å stole på

Utrolig flink lege som tar deg på alvor. Hun snakker med spesialister hvis det er behov for det og du kan stole på at behandlingen hun anbefaler er faglig riktig og grundige undersøkt. Man må alltid vente noe, men det er fordi hun bruker den tiden det tar på hver pasient og ikke husjer deg ut døra når kvarteret ditt er over. Hun er verdt ventetiden!

Elendig lege på oppfølging

Skuffende dårlig oppfølging. Tar ikke tak i ting. Selv med klare funn, tas det ikke tak eller følges opp. Pårørende følges ikke opp. Ingen tillit til denne legen.

Faglig god, men fryktelig forsinket med lang ventetid

Jeg hadde doktor Gaare som fastlege fra jeg var født til jeg flyttet til en annen by for å studere. Man kan ikke si noe på at hun kan ting, men det finnes måte på hvor lenge man skal vente på henne. Jeg har ofte ventet på det venterommet i nesten to timer, også var jeg egentlig bare glad for å bytte lege... faglig god, men LANG ventetid, og hun er fryktelig stresset.

Grundig og hyggelig- En lege man kan stole på

Gaare har vært familiens fastlege i over 20 år. Hun er en meget dyktig, hyggelig og grundig lege. Sjeldent på tiden, men det har nok med kvaliteten å gjøre. Gaare fokuserer på pasienten, ikke på klokken. Lett å komme i kontakt med.Anbefales på det varmeste!

Lege på høygir.

Etter sist besøk har jeg bestemt meg for å bytte lege. Hun skulle henvise meg videre til forskjellige instanser, men glemte det. Allerede fra første øyeblikk, når hun kommer for å hente deg fra venterommet (regn med lang ventetid) starter hastverket, og du må løpe etter henne. Men hun har holdt på lenge, og er sikkert faglig dyktig....Har bare så veldig dårlig tid.

Bra dame!

Jeg ønsket meg gjerne en kvinnelig lege etter mange år med mannlig.
Første gang jeg kom til henne ble jeg overrasket over hvor lett det var å fortelle henne ting. Hun noterte og fulgte med.
Hun er alltid veldig forsinket, men hun møter deg alltid med et smil.
Hun er også veldig flink med barn, og får min sønn til å sitte helt stille uansett hva hun skal undersøke.
Litt stressende at hun alltid virker så travel, men du får virkelig det du trenger av den dama her. Hun tar deg på alvor!

Ellen Margrethe Gaare

Jeg har hatt Ellen Margrethe Gaare i nesten 10 år.
Stresset og travel dame. Litt venting på venterommet, som tyder på at flere har funnet ut at hun er en super lege. Dyktig, bryr seg, forklarer, tar deg på alvor.
Anbefales!

Fantastisk lege!

Utrolig dyktig lege! Føler hun har sett det tidligere leger ikke har gjort. Hun tar meg alltid seriøst og jeg får gode svar på det jeg lurer på.

OK

Har hatt henne i ett år nå, men er ikke særlig fornøyd. Første gang jeg var der så hun meg ikke i øynene en gang. Ellers virker det som hun har dårlig tid og at jeg må komme meg ut fortest mulig.
Har brukt lengre tid på venterommet, for å si det sånn.

Virker heller ikke som hun får med seg alt jeg sier, men er opptatt å få frem det hun vil si.

Super

Jeg blir SETT og tatt på alvor, tar seg tid til å lytte. Mye erfaring. Litt venting på venterommet, men det viser at hun tar seg tid til hver enkel pasient. Takknemlig for at jeg bytta til henne

Flink!

Hun er helt suveren. Hun er ofte forsinket, men det gjør ingen ting for når man kommer inn så har denne dama peiling!

Toppers:)

Tvers igjennom en fantastisk lege. Du blir skikkelig fulgt opp og alltid tatt på alvor