Ellen Margrethe Gaare

Vågsbygd legesenter Kvinne, 58 år

Autorisert1987
Ledige plasser 16 av 1030
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Ellen Margrethe Gaare er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ellen Margrethe Gaare

Grundig og hyggelig- En lege man kan stole på

Gaare har vært familiens fastlege i over 20 år. Hun er en meget dyktig, hyggelig og grundig lege. Sjeldent på tiden, men det har nok med kvaliteten å gjøre. Gaare fokuserer på pasienten, ikke på klokken. Lett å komme i kontakt med.Anbefales på det varmeste!

Lege på høygir.

Etter sist besøk har jeg bestemt meg for å bytte lege. Hun skulle henvise meg videre til forskjellige instanser, men glemte det. Allerede fra første øyeblikk, når hun kommer for å hente deg fra venterommet (regn med lang ventetid) starter hastverket, og du må løpe etter henne. Men hun har holdt på lenge, og er sikkert faglig dyktig....Har bare så veldig dårlig tid.

Bra dame!

Jeg ønsket meg gjerne en kvinnelig lege etter mange år med mannlig.
Første gang jeg kom til henne ble jeg overrasket over hvor lett det var å fortelle henne ting. Hun noterte og fulgte med.
Hun er alltid veldig forsinket, men hun møter deg alltid med et smil.
Hun er også veldig flink med barn, og får min sønn til å sitte helt stille uansett hva hun skal undersøke.
Litt stressende at hun alltid virker så travel, men du får virkelig det du trenger av den dama her. Hun tar deg på alvor!

Ellen Margrethe Gaare

Jeg har hatt Ellen Margrethe Gaare i nesten 10 år.
Stresset og travel dame. Litt venting på venterommet, som tyder på at flere har funnet ut at hun er en super lege. Dyktig, bryr seg, forklarer, tar deg på alvor.
Anbefales!

Fantastisk lege!

Utrolig dyktig lege! Føler hun har sett det tidligere leger ikke har gjort. Hun tar meg alltid seriøst og jeg får gode svar på det jeg lurer på.