Ole Gerhard Gabrielsen

Tlf: 38 10 54 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Gerhard Gabrielsen er en av 82 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ole Gerhard Gabrielsen

Grundig lege

Har hatt Gabrielsen som fastlege hele livet og er utrolig fornøyd. Han er interessert, grundig og tar seg tid til deg. Han er rask på tilbakeringing. Opplever han som svært seriøs og kunnskapsrik, og formidler ting på en forståelig måte.

Den beste

Har brukt samme lege siden midt på - 80 tallet, og er kjempefornøyd. Han har alltid tid til deg, er veldig flink til å lytte, sender deg videre når det behøves, ALLTID blid.

Dyktig lege

Hart brukt Gabrielsen i 20 år.
Kort og godt en grundig og dyktig lege.

En god lege

Har hatt Gabrielsen hele livet :) han tar meg seriøst med en hver henvendelse og er kjapp på tilbakemeldinger. Bruker han forsatt og jeg har flyttet til Oslo :)

Han har min best anbefaling!

seriøs og ordentlig lege

Gabba har vært legen min fra jeg var liten til jeg flyttet hjemmefra, hele familien min har hatt ham som lege og alle er fornøyde. Han lytter og tar problemene på alvor, flink med barn og er lett å bli trygg på, det er ikke flaut å spør han om ting ettersom han er så ordentlig og seriøs. Eneste negative er at han er veldig skeptisk til å gi ut resepter på ting hvis ikke alt mulig annet er prøvd og det er krise.

Den eneste og beste for meg

Han er lett å komme i kontakt med. Det er Mulig å få lege time veldig raskt om det er nødvendig. Han er grundig men også effektiv.

Jeg er mann og han her har vært legen min fra fødsel til begynnelsen av 20-åra

Veldig bra lege som tar deg alvorlig og gir deg det riktige svaret - ikke nødvendigvis det svaret du helst vil ha. Han lytter til deg er kunnskapsrik, og dersom noe er ukjent så undersøker han det.

Kritikkmessig har jeg inntrykk av at han er en opptatt mann med mye pasienter.

Dette er en enkel lege å anbefale, men jeg bor ikke lenger i byen så har derfor byttet lege.