Hilde Kristin Gladhaug

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Hilde Kristin Gladhaug er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Hilde Kristin Gladhaug

FORFERDELIG

Hun er ekstremt uinteressert, jeg kom inn med store magesmerter og alt hun gjorde var å se ut av vindu å si "ja, ja, aha, ja" og fikk ikke noe godt svar. Til slutt måtte jeg krangle med henne for å få henvisning til gastroskopi sjekk, og det var ingen lett kamp skal jeg love dere, og det viste seg at jeg hadde irritabeltarm og rift - i tillegg til magesår bakterien. Hadde dessverre denne legen i mange år, og til slutt fikk jeg endelig byttet. Nå har jeg blitt henvist på det ene og det andre, og endelig fått svar på ting! Hun har aldri vist noe interesse overhode, og jeg pleide alltid måtte vente en stund. Syns ikke sekretæren er noe særlig hyggelig heller. Dårlig med kundeservice og profesjonalitet på det legesenteret.

Ikke fornøyd...

Det eneste jeg får fra mine legebesøkene er : "det er normalt" "bare leve med dette" " ikke alvorlig" osv.... og det er uten å ta ordentlig sjekk! Virker som at lege er uinteressert, vanskelig å få henvisning til en spesialist (må pushe på for å få det), samtale går veldig fort. Som person virker hun snill og grei, men som lege.... hm....

Utrolig effektiv og ryddig lege!

Utrolig effektiv! Blir aldri sittende lenge på venterommet. Timer får man også veldig fort!

For min del virker hun ryddig, og ordner ting fort og greit.
Veldig hyggelig!

Ellers er sekretærene utrolig serviceinnstilte og hyggelige! Aldri noe problem hvis man har spørsmål eller trenger hjelp til noe!
Av og til litt lang ventetid på telefonen men når den som svarer er så imøtekommende som de er går det helt greit!

Føler meg generelt godt ivaretatt når man er i kontakt med dette legekontoret :)

Den verste legen jeg har hatt

Denne legen gir bare ut resepter på milde smertestillende, uten at hun oppriktig ønsker å finne ut hva som er galt. Voltaren er løsningen på alt! Hun utfører heller aldri fysisk sjekk, om enn hvor konkret plage eller skade du har, som hovne mandler.

Styr unna!

Hyggelige, men lite villig til å hjelpe

Har gått her i flere år nå og har lett etter ny lege lenge. Har kommet innom med samme plage flere ganger over flere år, men får alltid beskjed om at jeg "går gjennom en periode" og at det ikke er varig. Det er ikke snakk om å vurdere spesialist med mindre jeg foreslår det selv og må virkelig pushe på for å komme gjennom. Vanskelig å nå gjennom til sentralbord for å bestille time/resept. De som jobber på legesenteret er hyggelige men virker som de er lite interesserte i å faktisk hjelpe pasientene. Grei ventetid.