Stein Erik Grytten

• Arbeidsmedisin

1984

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Halse Legesenter AS Telefonnummer38 27 19 3038 27 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Halseveien 5 4517 Mandal
Stein Erik Grytten er en av 15 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Stein Erik Grytten

Flink

Rolig. Har alltid tid. Undersøkelser er grundige og bruker god tid selv om han noen ganger er meget forsinket.

Her er du i trygge hender!

Grytten har vært min fastlege i mange år. Her blir jeg alltid tatt på alvor og jeg har aldri følt at problemene jeg kommer med er "for små". Han viser respekt og forståelse, og gjør sitt ytterste for meg som pasient. Han er ærlig og direkte, noe jeg setter stor pris på. Han husker meg og min sykdomshistorie, noe som har stor betydning for meg. En lege jeg vil anbefale på det varmeste.

Min fastlege gjennom 25 år.

Stein E. Grytten er en usedvanlig proffesjonell og god lege. Han har usedvanlig god empati og kunne like godt fungert som psykolog. Dette er svært viktig i dagens samfunn hvor psykiske problemer er en mye større del av en leges hverdag. Han er ekspeditt,og tar tlf kontakt ved forespørsel samme dag etter siste pasientbehandling(etter normal arbeidsdag er slutt).Rask henvisning til spesialister går på skinner,og jeg har ikke noen gang blitt utsatt for feil diagnose eller behandling. At denne lege har blitt beskyldt ved få anledninger for ikke adekvat humor/støtende ordbruk for noen pasienter,mener jeg bestemt må skyldes misforståelser. Han er kjent for å kalle en "spade for en spade",og det setter jeg bare stor pris på.

Støtende ordbruk

Legen oppførte seg direkte uhøflig, og omtalte meg i en fleipende og nedsettende tone. Derfor er han Ikke fastlegen vår lenger.

beste legen i Mandal

Stein Grytten lytter og SER deg, han er empatisk, effektiv, hjelpsom, nøyaktig og til å stole på. Han er ærlig direkte og kaller en spade for en spade og han har sans for humor.