Ragnhild Evensen Tunestveit

Autorisasjon (2016)

Ragnhild Evensen Tunestveit er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ragnhild Evensen Tunestveit

Beste legen jeg har hatt

Jeg er 30 år og har hatt mange fastleger, men Ranghild er den beste. Jeg er kronisk syk og har fått super oppfølgning av henne, både mtp kunnskap og faglig dyktighet og empati. Eneste jeg kan pirke på er at det av og til er ventetid, men det er fordi hun tar seg god tid til å høre på hver eneste pasient og "kaster" aldri noen ut av kontoret fordi tiden er ute. Det er verdt å vente bittelitt ekstra når man til gjengjeld får en empatisk fastlege som behandler deg som et menneske, og ikke som et punkt på en sjekkliste.

Ragnhild, hvis du leser dette, håper du vet at du hjelper så mange folk gjennom yrket ditt. Setter så utrolig stor pris på deg.

Faglig veldig sterk, trygg og genuin!

Kunne ikke vært mer fornøyd! Kunnskapsrik, oppriktig, dedikert, omsorgsfull. Anbefales på det sterkeste!

Ganske skuffet..

Jeg følte at jeg brukte av tiden hennes, at hun ikke riktig tok meg alvorlig. Gjorde kun det aller mest nødvendige, og overså blodprøvesvar mer enn en gang, og fulgte overhodet ikke opp epikriser. Jeg byttet raskt til en annen lege...
Sekretærene er heller ikke spesielt serviceinnstilte..

Det er leit å høre at du opplever det slik.
Jeg har innarbeidet trygge rutiner for å fange opp blodprøvesvar fortløpende. Jeg følger opp epikriser hver dag og kaller inn pasienter dersom det er påkrevet.
Jeg jobber hele tiden med å forbedre meg slik at pasientene skal føle seg ivaretatt.

Besvart av Ragnhild Evensen Tunestveit

Var bra. Nå er det dårlig.

Tidligere var ragnhild god. Nå surrer hun mye og følger ikke godt nok opp. Dette kan være alt fra e-konsultasjon som ikke følges opp, eller når man skal ta blodprøver dagen etter legebesøk og hun ikke har sendt inn rekvisisjon til bøodprøvene.

Dette var leit å høre at du opplever. Jeg setter pris på tilbakemeldinger slik at jeg kan jobbe med å forbedre meg.

Besvart av Ragnhild Evensen Tunestveit

Fantastisk!

Jeg er svært fornøyd med henne. Svært forståelsesfull og grundig lege. Empatisk og hyggelig. Beste fastlegen jeg har hatt!