Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg

Legekontoret På Tjøme

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legekontoret På Tjøme Telefonnummer33 39 01 3733 39 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rød 3145 Tjøme
Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg er en av 5 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg

Trygg og god lege

Hun følger godt opp, virker kunnskapsrik og nøyaktig. Hyggelig og tar seg tid. Gir trygghet. Anbefales.

Lite empatisk, spydig og sarkastisk

Dessverre ikke fornøyd, da jeg ble møtt på en svært lite empatisk måte. Opplevde tonen hennes både spydig og sarkastisk. Muligens flink i sitt tekniske arbeid, men mangler det medmenneskelige aspektet og tilliten til pasienten. Opplevde henne som arrogant og nedlatende.

Astrid

Siden Astrid kom til Tjøme og overtok etter en turbulent skifting av fastleger (vikarer etter Elin Jakobsen) fikk vi fra dag 1 tillit til Astrid. Dette gjelder både min kone og meg.

En solid og meget dyktig lege

Astrid er veldig imøtekommende og flink til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun virker trygg og faglig sterk og er en god samtalepartner.

Både jeg og familien benytter henne og er svært fornøyd. Man får alltid time veldig raskt hos Astrid.

Vi er heldige som har fått en så hyggelig og dyktig lege hit til Tjøme.

Den beste frastlegen jeg har hatt

Astrid er den beste fastlegen jeg har hatt. Faglig veldig flink, med bred erfaring og topp kommunikasjon.