Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg

Legekontoret På Tjøme

2010

Ingen på venteliste

Legekontoret På Tjøme Telefonnummer33 39 01 3733 39 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rød 3145 Tjøme
Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg er en av 5 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Astrid Synnøve Tschudi-Fjeldberg

Lite empatisk, spydig og sarkastisk

Dessverre ikke fornøyd, da jeg ble møtt på en svært lite empatisk måte. Opplevde tonen hennes både spydig og sarkastisk. Muligens flink i sitt tekniske arbeid, men mangler det medmenneskelige aspektet og tilliten til pasienten. Opplevde henne som arrogant og nedlatende.

Astrid

Siden Astrid kom til Tjøme og overtok etter en turbulent skifting av fastleger (vikarer etter Elin Jakobsen) fikk vi fra dag 1 tillit til Astrid. Dette gjelder både min kone og meg.

En solid og meget dyktig lege

Astrid er veldig imøtekommende og flink til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun virker trygg og faglig sterk og er en god samtalepartner.

Både jeg og familien benytter henne og er svært fornøyd. Man får alltid time veldig raskt hos Astrid.

Vi er heldige som har fått en så hyggelig og dyktig lege hit til Tjøme.

Den beste frastlegen jeg har hatt

Astrid er den beste fastlegen jeg har hatt. Faglig veldig flink, med bred erfaring og topp kommunikasjon.

Blir ikke tatt seriøst

Jeg og mine barn har hatt henne som lege i noen mnd, men kommer til å bytte lege nå da hun absolutt ikke er en fastlege som vi kan forholde oss til. vært på flere legebesøk for både meg og min datter, men hun tar ingenting seriøst, tar ikke prøver som blir etterspurt og virker absolutt ikke som om hun har peiling på hva hun driver med.