Astrid Synnøve Tschudi

Autorisasjon (2010)

Astrid Synnøve Tschudi er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Astrid Synnøve Tschudi

Klok og reflektert

Legen er veldig bra! Hun lytter og vet hva hun snakker om. Hun har dessverre et håpløst kontor, hvor universell utforming ikke er ivaretatt i særlig grad. Jeg som rullestolbruker, kommer ikke opp på kontoret hennes, når jeg har dager hvor det å sette seg i en stolheis ikke er der. Når jeg kommer, får legen låne et kontor i første etasje. Det fungerer, ganske greit, men er ikke optimalt

Sympatisk og seriøs

Hun virker sympatisk , kunskapsrik og seriøs.Føler meg godt ivaretatt og godt oppfulgt.Henviser videre hvis nødvendig.Svarer raskt på eposter

Veldig samvittighetsfull og flink fastlege

Hele familien har brukt Dr. Tschudi i 3 år nå og vi er veldig godt fornøyd. Hun fremstår grundig med god og klar kommunikasjon, er trygg på seg selv og faglig sterk.

Det er alltid lett å få time ved legekontoret, og vi opplever god service i alle ledd.

Heldig er den som kommer inn på hennes liste.

Uintressert og kald.

Mitt møte med fastlege Astrid var dessverre ikke noe godt. Virket uintressert, hadde ikke lest journalen min og i grunn virket det som hun ville ha meg ut så fort som mulig. Lite løsningsorientert og villig til å hjelpe meg i en svært vanskelig livssituasjon. Kan ikke anbefale henne.

Kunnskapsrik og lyttende lege

Hun lytter og tar pasientene på alvor. Tar seg tid og svarer på samtlige, også kritiske spørsmål med gode forklaringer.