Jonas Sommer

Ingen på venteliste

Jonas Sommer er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jonas Sommer

Ordentlig, menneskelig og dyktig

Problemet er at mye av tiden er det vikar, som ikke er tilnærmet like god som Jonas. Derfor vegrer jeg meg for å bestille timer.

Jeg er selv kunnskapsrik innen medisin — mange pasienter vet jo like mye om ikke mer enn legen om sin tilstand idag — og jeg liker å en gjensidig respekt, ikke en lege som sitter der og føler seg hevet over eller ikke har evne til å møtes menneske til menneske.

Så oppsummert, fin lege (som det ikke finnes mange av lenger) som en altfor ofte ikke kan treff. Sukk.

Aldri tilstede

Flink og lytter på pasienter. Jeg har har Jonas i 3 år. På disse årene er det sjelden man får time til Jonas hvis man ikke kan vente opp til en måned. Han er mye borte og jeg har dessverre ingen "fast lege" pr nå har jeg tre leger, to vikarer og Jonas. Trenger du en fast lege er ikke Jonas legen å gå til. Skjønner egentlig ikke hvordan dette er lov, å ha 1050 pasienter når man ikke har kapasitet/veldig lite på kontoret.

Empatisk og hjelpsom

Veldig fornøyd med Jonas. Han tar seg god tid til deg og møter deg alltid på en god måte. Veldig empatisk og virker faglig sterk. Ofte ganske presis og god tilgjengelighet på digitale tjenester også. Kan anbefale Jonas på det sterkeste!

Trygg og imøtekommende

Jonas Sommer er den beste Fastlegen jeg har hatt.
Han er interessert å hjelpe.
Etter å ha byttet lege flere ganger er jeg nå endelig fornøyd.

trygg og imøtekommende

Hos Jonas Sommer blir jeg hørt og sett, han er kunnskapsrik og dyktig. Den eneste legen jeg har satt ordentlig pris på å komme til.