Priscilla Hilton

Sentrum legesenter, Kristiansand

2003

Sentrum legesenter, Kristiansand Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Priscilla Hilton er en av 78 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Priscilla Hilton

Helt topp!

Har gått lenge til Priscilla og vært fornøyd. Har nå grunnet helseplager gått mye til den nye vikaren, og hun er helt topp! Enkel å prate med, godt humør, forklarer ting enkelt og forståelig. Veldig behagelig person, som møter deg. Jeg var glad i Priscilla, men kommer hun ikke tilbake er dette en veldig god arvtager.

Veldig fornøyd med den nye vikaren

Denne legen har nå fått en ny FANTASTISK vikar, Silvia Gomez Holst. Føler meg ordentlig møtt av denne legen, hun virker faglig veldig sterk og bruker den tiden som trengs. Samtidig er det svært kort venteliste, kommer nærmest inn på dagen. Føler meg sett av henne. Hun er kirurg fra før, og virker som hun har kontakter på sykehuset så hun kan ordne ting raskt. Det beste er at det virker som hun har kommet for å bli, det virker ikke som Hilton skal tilbake. Vil virkelig anbefale denne legen, Dr Holst.

Veldig god lege

Veldig fornøyd med Hilton, veldig dyktig til å høre og finne løsninger. Beklagelig vis ser det ikke ut som hun kommer tilbake.
Vikaren tar deg ikke på alvor og virker å blande sammen prøver og pasienter. Så nå er jeg på jakt etter ny lege :(
Håper vikaren blir bedre med tiden og at det bare er nybegynner feil

Fantastisk lege, men skuffende vikar

Dr. Hilton er en imponerende flink lege, som lytter til sine pasienter, som er medfølende, faglig dyktig, flink til å se løsninger mtp tilrettelegging på arbeidsplass, og hun er god å snakke med.
Hun er også flink til å være ærlig, si ifra om hun er usikker, koble inn andre instanser dersom noe er uklart. Hun er med andre ord ydmyk, selv om hun er dyktig. Og det er en egenskap som er uvurderlig.

Men - jeg er dessverre ikke like fornøyd med hennes vikar, Nina Kile, hvor jeg ikke har følt at jeg har blitt lyttet til eller tatt på alvor.

Dyktig

Vært lege for hele familien over flere år. Blir tatt på alvor, er trygg på vurderinger som blir gjort. God kommunikasjon med ungdommen som helst ikke vil til lege...vi kommer ikke tul å bytte fastlege, vi har en av de beste.