Priscilla Hilton

Tlf: 38 07 90 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Priscilla Hilton er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Priscilla Hilton

Veldig god lege

Veldig fornøyd med Hilton, veldig dyktig til å høre og finne løsninger. Beklagelig vis ser det ikke ut som hun kommer tilbake.
Vikaren tar deg ikke på alvor og virker å blande sammen prøver og pasienter. Så nå er jeg på jakt etter ny lege :(
Håper vikaren blir bedre med tiden og at det bare er nybegynner feil

Fantastisk lege, men skuffende vikar

Dr. Hilton er en imponerende flink lege, som lytter til sine pasienter, som er medfølende, faglig dyktig, flink til å se løsninger mtp tilrettelegging på arbeidsplass, og hun er god å snakke med.
Hun er også flink til å være ærlig, si ifra om hun er usikker, koble inn andre instanser dersom noe er uklart. Hun er med andre ord ydmyk, selv om hun er dyktig. Og det er en egenskap som er uvurderlig.

Men - jeg er dessverre ikke like fornøyd med hennes vikar, Nina Kile, hvor jeg ikke har følt at jeg har blitt lyttet til eller tatt på alvor.

Dyktig

Vært lege for hele familien over flere år. Blir tatt på alvor, er trygg på vurderinger som blir gjort. God kommunikasjon med ungdommen som helst ikke vil til lege...vi kommer ikke tul å bytte fastlege, vi har en av de beste.

Fantastisk!

Har hatt henne som fastlege i ca 10 år og jeg kommer ikke til å bytte! Fin å diskutere med, god til å lytte, god på løsninger og oppfølging. Blir tatt på alvor hver gang og har en opplevelse av å bli sett. Ikke redd for å spør andre om råd dersom det er nødvendig, og det er aldri noe problem å få henvisninger til det man trenger. Stort sett alltid på tida, lite venting - selvom det har skjedd. Uansett så har hun alltid tid, føler aldri at hun har dårlig tid til meg. Empatisk og varm person, imøtekommende og gir inntrykk av å være genuint interessert i hvordan jeg har det. God til å stille spørsmål. Min sønn har også henne som fastlege - hun er veldig god med barn. Flink til å prate med dem og til å få dem til å forklare selv hva som er problemet. Henvender seg til barnet når det er han som har time. Hun har også en god porsjon med humor, det setter jeg stor pris på.

Jeg har stor tillit til hennes vurderingsevne og råd og veiledning som hun gir. Hun er profesjonell og fremstår som faglig dyktig og sterk.

Aldri vanskelig å få time.

Damene som tar blodprøver er helt unike! Man blir møtt med vennlighet, tålmodighet og respekt uansett og hver eneste gang.

Litt minus at det er vanskelig å komme frem på tlf, men man kan bestille både time og faste medisiner på nett og det forenkler det hele veldig.

Veldig OK lege.

Hun er hyggelig, hjelpsom, lyttende og vennlig, aldri stresset. Ser på meg når jeg taler med henne. Hun virker ærlig, slår opp når hun ikke vet og sender ev. videre til andre hvis hun er usikker. hun får mer og mer erfaring med ulike ting.

Veldig dyktig og grei å prate med.

Grei til å følge opp .Hører og er intrisert på åssen jeg har det. Koselig lege.

Veldig flink!

Veldig flink lege! Alltid lett å få time hos henne, nesten alltid innen en uke, tar seg god tid til deg, har mye kunnskap inne!

Veldig fornøyd

Generellt veldig fornøyd. Hyggelig og imøtekommende lege, som tar deg seriøst og opptrer profesjonellt.

God fastlege

Fastlege, relativt ung, 42 ar fodt ca. 1970. Dette av verdi for yngre har mer ny kunnskap. Hun har ogsa erfaring med organ transplanterte pasienter, noe ikke alle fastleger har.

Kunnskapsrik

Fantastisk flink lege med gode lytte-egenskaper. Gjør gode faglige vurderinger. Anbefales!

Omtenksom

En flott lege som tar seg god tid og kan lytte til alt.

Kjempefornøyd !

Bytter ikke selv om jeg har flyttet! Hun tar seg alltid god tid, lytter og gir gode råd. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Pålitelig og flink!

Litt vimsete men ellers veldig flink, hyggelig og pålitelig lege!