Priscilla Hilton

Sentrum legesenter, Kristiansand

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sentrum legesenter, Kristiansand Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Priscilla Hilton er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Priscilla Hilton

Ydmyk, trygg, dyktig - betydd mye for meg

Jeg har bare gått til vikaren, Silvia Holst. Har hatt mye sykdommer og plager som har måttet bli fulgt opp. Hun er grundig, sympatisk og ydmyk. Denne legen har betydd enormt mye for meg. Hun snakker ikke tull, gjetter ikke bare, men bruker tid på å virkelig finne ut hva det var. Er veldig ordentlig. Et medmenneske som løfter deg opp! En fryd å ha som behandler/lege.

Vikarlege Silvia Gomez Holst

Arrogant og tar ikke pasientene på alvor. En finner mer svar vedrørende diagnose og behov for medisiner på Google, enn hva ho kan gi.

Helt topp!

Har gått lenge til Priscilla og vært fornøyd. Har nå grunnet helseplager gått mye til den nye vikaren, og hun er helt topp! Enkel å prate med, godt humør, forklarer ting enkelt og forståelig. Veldig behagelig person, som møter deg. Jeg var glad i Priscilla, men kommer hun ikke tilbake er dette en veldig god arvtager.

Veldig fornøyd med den nye vikaren

Denne legen har nå fått en ny FANTASTISK vikar, Silvia Gomez Holst. Føler meg ordentlig møtt av denne legen, hun virker faglig veldig sterk og bruker den tiden som trengs. Samtidig er det svært kort venteliste, kommer nærmest inn på dagen. Føler meg sett av henne. Hun er kirurg fra før, og virker som hun har kontakter på sykehuset så hun kan ordne ting raskt. Det beste er at det virker som hun har kommet for å bli, det virker ikke som Hilton skal tilbake. Vil virkelig anbefale denne legen, Dr Holst.

Veldig god lege

Veldig fornøyd med Hilton, veldig dyktig til å høre og finne løsninger. Beklagelig vis ser det ikke ut som hun kommer tilbake.
Vikaren tar deg ikke på alvor og virker å blande sammen prøver og pasienter. Så nå er jeg på jakt etter ny lege :(
Håper vikaren blir bedre med tiden og at det bare er nybegynner feil