Erik Hodne

Vågsbygd legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1983

Vågsbygd legesenter Telefonnummer38 00 05 5038 00 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Erik Hodne er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Erik Hodne

Beste legen!

Jeg har hatt Hodne fra første stund som 18 åring og som barn med foreldre! Han er så god og flink til å lytte! Han bryr seg og er empatisk! Jeg byttet han i en graviditet med full av hormoner og det var den største feilen jeg noen gang gjorde! Men det var ikke pga han, men dem på resepsjonen! Var høy gravid og skikkelig syk. Ringte for timebestilling for sjekk, jeg var bekymret, men fikk ikke noe time før mange dager etter å ble så sinna! Var ikke første gang dem på resepsjonen ikke ville hjelpe, så derfor bytter jeg, men det var feil! Lege i nærheten som han, finner jeg aldri mer! Virkelig å anbefale!

Meget dyktig lege som tar seg god tid

Etter at min tidligere fastlege i over 30 år gikk av med pensjon, endte jeg etter nøye vurderinger opp med Hodne som fastlege. Det har jeg ikke angret på. Han "leser" pasienten utover det rent medisinske, tar seg meget god tid og har en utpreget evne til å lytte.

En god lege

Dr. Hodne har jeg hatt som fastlege i over 20 år.
Han er alltid imøtekommende, han lytter og tar alle problemer på alvor.
Noe som gjør at man føler seg ivaretatt som pasient.

Som familielege så har han også bistått, og vært utrolig behjelpelig der han kan når andre i familien har vært syke og eller har hatt behov for hjelp.

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Hodne og kan med dette varmt anbefale han som fastlege!

Eneste legen jeg har vært fornøyd med : )

Har skiftet fastlege 7 ganger, men endte opp med Erik. Alltid vært tilgjengelig, på telefon eller time og tar alltid problemet alvorlig - lite eller stort. Han har vært fastlegen min i nesten 10 år og jeg har ikke tenkt til å bytte, hvis han slutter som lege vil jeg gjerne at han skal anbefale noen til meg.

Flink

Flink, lyttende og tar problemer på alvor. Aldri noe problem å få time. Fordel at en kan ønske seg time på nettsiden til legekontoret. Hyggelige legesekretærer, noe som er nok så sjeldent.