Erik Hodne

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 21 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Erik Hodne er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Erik Hodne

Meget dyktig lege som tar seg god tid

Etter at min tidligere fastlege i over 30 år gikk av med pensjon, endte jeg etter nøye vurderinger opp med Hodne som fastlege. Det har jeg ikke angret på. Han "leser" pasienten utover det rent medisinske, tar seg meget god tid og har en utpreget evne til å lytte.

En god lege

Dr. Hodne har jeg hatt som fastlege i over 20 år.
Han er alltid imøtekommende, han lytter og tar alle problemer på alvor.
Noe som gjør at man føler seg ivaretatt som pasient.

Som familielege så har han også bistått, og vært utrolig behjelpelig der han kan når andre i familien har vært syke og eller har hatt behov for hjelp.

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Hodne og kan med dette varmt anbefale han som fastlege!

Eneste legen jeg har vært fornøyd med : )

Har skiftet fastlege 7 ganger, men endte opp med Erik. Alltid vært tilgjengelig, på telefon eller time og tar alltid problemet alvorlig - lite eller stort. Han har vært fastlegen min i nesten 10 år og jeg har ikke tenkt til å bytte, hvis han slutter som lege vil jeg gjerne at han skal anbefale noen til meg.

Flink

Flink, lyttende og tar problemer på alvor. Aldri noe problem å få time. Fordel at en kan ønske seg time på nettsiden til legekontoret. Hyggelige legesekretærer, noe som er nok så sjeldent.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med min lege. Jeg føler jeg blir hørt, og at mine problemer blir tatt på alvor. Til nå har jeg enda ikke gått ut fra legekontoret uten å ha fått svar på hva som KAN være problemet, eller en løsning.