Anne Beate Holme

Rådhusveien 1 4640 Søgne
Anne Beate Holme er en av 12 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Anne Beate Holme

Veldig flott lege

Har hatt Anne Beate som lege i nærmere ett år nå, og er veldig fornøyd. Kjenner meg ikke igjen i det at hun overkjører eller ikke tar på alvor - jeg opplever henne som rake motsetningen. Hun har tatt seg tid til å lytte de gangene jeg har vært hos henne, selv når det bare har vært helt små problemer, og hun har vært veldig forståelsesfull. Jeg har følt at jeg har blitt tatt på alvor, hun har fulgt opp med prøveresultater som avtalt og jeg har ingenting annet enn positive ting å si om måten jeg har blitt behandlet på hos henne.

Helt super lege

Jeg opplever henne lyttende og empatisk. Har god tone med pasienten, føler meg forstått, ivaretatt og tatt på alvor.

Alt i alt veldig fornøyd og vil fortsette hos henne så lenge jeg kan.

Ignorerer, og overkjører

Følte meg ikke ivaretatt her. Legen ignorerte det jeg sa var problemet, og hun hørte ikke på grunnen til sykdommen, slik at videre henvisninger ble feil og sykdomsforløpet ble forlenget.

Kan bruke mer tid på å høre på hva pasienten sier, og ta hensyn til hva man sier.

Har ikke så god tillit til denne legen

Føler at jeg som pasient ikke blir tatt på alvor. Har følt meg krenket. Legen kan bli mye bedre til å lytte.