Terje Horrigmo

Vennesla Legesenter AS

1980

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Terje Horrigmo er en av 16 fastleger i Vennesla

Siste vurderinger av Terje Horrigmo

Dette er dårlig

Veldig misfornøyd. Ikke noe hjelp og få og sikkelig frekk. Kanskje det er på tide å gå av, når du ikke klarer å ta vare på pasientene dine.

Trygg og tilgjengelig

Veldig fornøyd med dr. Horrigmo som fastlege.
Han er dyktig og har tid til pasientene.
Flink til oppfølging av pasientenes sykdom og henviser raskt ved tvilstilfeller til spesialister på området.
Under vanskelige omstendigheter med akutt sykdom hos hans pasient er han raus og sier vi kan bare ringe han på fritiden- noe som gir veldig god trygghet for oss......dette er en uttalelse fra en pårørende som er med pasienten til hver konsultasjon.

Skal bytte lege

Gruer meg til å gå til legen fordi jeg ikke føler meg hørt. Får følelse av at han tror jeg er en hypokonder, jeg utsetter legebesøk til lenge etter jeg burde gått i håp om å slippe.
På selve legesenteret har jeg opplevd og måtte "krangle" med telefonoperatør for å få time.

Lydhør og til stede

Meget godt fornøyd. Lytter og tar pasienten på alvor. Har henvist til spesialist ved flere anledningeg, og hver gang har det vært viktig og nødvendig. Følger opp med nye timer når det er hensiktsmessig.

En fantastisk fastlege

Dr. Horrigmo er bare en super lege ,har brukt han siden han kom til bygda. Dersom han er i tvil om noe så er det rett til en spesialist og han er meget god til å lytte. Har tid til deg.