Tone Haaversen-Westhassel

Petroleumslege

Tone Haaversen-Westhassel er en av 41 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tone Haaversen-Westhassel

Meget fornøyd

Er veldig fornøyd med å få Tone som min fastlege nå som jeg flyttet hit til Arendal. Synes hun er kjempeflink og jeg føler at hun virkelig bryr seg.

Kunnskapsrik men stresset

Hadde nylig byttet lege. Skal innrømme at jeg selv ville gjennom en del ting når jeg var hos legen (er jo viktig å være effektiv) men da merket jeg at det var utrolig dårlig stemming og mye titting og hinting til klokken. Hvis jeg først har ventet på timen min i 40min så forventer jeg å få god nytte av mine 15 minutter også, som åpenbart de før meg også har gjort. På "slutten" fikk jeg til og med kjeft for å stille så mange spørsmål "i siste liten", selv om jeg hadde prøvd å ta hele den stressfulle timen med smil. Det var jo en koselig slutt på dagen.

Bortsett fra den uheldige episoden virker hun veldig kunnskapsrik, og ender opp med å gjøre/svare på hva man spør om, selv om det ikke akkurat gjøres med et smil. (Jeg skjønner godt at hun var stresset, det må være et stressende yrke, men hjelper ikke å smitte dårlig humør over på pasientene)

Behagelig og tar seg god tid til å lytte før hun vurderer.

Kun vært hos henne en gang da jeg har en av de andre legene som fastlege. Hun var annerledes enn andre leger jeg har vært hos da hun brukte tiden på å løse problemene mine istedefor å bare skrive på data maskinen. Jeg kan på det varmeste anbefale henne for komsultasjon!!!

Fraværende

Du må for all del ikke fortelle at du har helseforsikring, da får klar beskjed om at du sniker i helsekøen.
Sist møte fikk jeg beskjed om at diagnosen vil gå over i 50-70% av tilfellene, så det vil sikkert gå over. Har slitt lenge med diagnosen.
Da min kone var på besøk og ville sjekke om alt er bra med fosteret fordi vi ønsker friskt barn fikk vi beskjed om at vi ikke lever under tysk n.....styre på 40 tallet....man kan selv tenke seg til hva det var....
Er det dette man får av fastlege i Norge 2018? Nei Takk.

Helhetlig, tilstede og grundig

Jeg har veldig gode opplevelser med denne legen. Jeg føler at jeg er i så trygge og gode hender når jeg trenger hjelp.Hun lytter, stiller spørsmål og kartlegger godt. Jeg syns hun er kompetent. Hun er forberedt til konsultasjonen og har lest seg opp på saken min. Det er ganske imponerende syns jeg. Hun følger godt opp både i forkant og etterkant av konsultasjon.