Tone Haaversen-Westhassel

2002

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legegruppen Arendal
Havnegaten 1 4836 Arendal
Tlf: 37 00 34 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tone Haaversen-Westhassel er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tone Haaversen-Westhassel

Interessert

En flott lege som høres på deg og som gjør at du får tillit. Gjør grundige vurderinger.Føler deg godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Veldig forståelsesfull og tok problemene mine seriøst. Litt streng men ikke på en ubehagelig måte. :)

Veldig posetiv / hyggelig og flink Lege

Hun har som min fastlege fungert meget bra . omgjenelig og setter meg på godt humør .Finner nye og bedere medisiner og er ei utrolig grei person.

beste lgen jeg har hatt

en lege jeg føler meg i trygge hender hos, som jeg har stor tilit til.og som jeg føler virkelig hører på meg ang hvordan jeg føler meg både fysisk og mentalt har ingen kritikk å tilføye kun positive erf med henne som lege veldig flinktil å komunisere på ett språk som jeg skjønner, kun topp karakter å gi på alle felt. har ingen negativ krittik overhode og aser det som at hun er en meget sympatisk lege, og person

Så skuffa når jeg fikk henne som lege :-(

1 april 2016 overtok hun praksisen til Finn Tysland Johnsen som var en fantastisk lege gjennom mange år for meg, og tenkte hun ville prøve å være en god arvtager for han, men der tok jeg feil. Jeg ble akutt syk og var sengeliggende men når jeg ringte for å få hjelp så fikk jeg beskjed av ansatte på legegruppen om at hun ville bli kjent med meg først og at jeg måtte komme til henne. Det kunne jeg ikke klare og det endte opp med at jeg fikk god hjelp av legevakten istedenfor, for sykepleierne ringte dem da de ikke så noen annen løsning.. Takk til legevakten Arendal som ga meg og skrev ut medisiner til meg som jeg trengte. Jeg har nå heldigvis byttet lege :-)

Virker dyktig, men tar seg ikke tid!

Har vært innom henne noen ganger nå og hver eneste gang blir jeg omtrent jaget på dør med beskjed at det må vi ta neste gang, at hun ikke har tid nå osv. Forrige gang skulle jeg ha resepter og en henvisning, men henvisning hadde hun ikke tid til, så da må jeg vente enda lenger. Hjelper lite at hun er dyktig når hun ikke har tid til pasienten. Her blir det bytte av fastlege.

En lege som bryr seg

Hun virker oppriktig interessert i å hjelpe og tar seg tid. Alltid hyggelig, ringer tilbake derom hun ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Virker faglig dyktig på mange områder. Hun er også mine barns fastlege og de føler seg trygge og godt ivaretatt.

Ikke sympatisk nok

Jeg følte Tone hadde alt for dårlig tid når jeg var hos henne. Hun satt i to telefoner og måtte ordne ting mens jeg satt og venta. Hun sa ikke noe om hva det kunne være, og spurte ikke om det var noen andre plager, hun sa bare at vi får bare ta en blodprøve og begynne der...

Dårlig kjemi

Fikk ikke noe god kjemi med legen da hun var veldig opptatt med å holde tiden og jeg fikk ikke framført det jeg skulle. Hun kikket mer på dataen enn meg når jeg pratet med henne. Hun passer sikkert for noen meg jeg fikk ikke noen god erfaring, så jeg byttet

Positiv og nøye lege som ser hver enkelt person.

Legen er grundig og tar deg på alvor. Hun ser deg i øynene (ikke bare på pc skjermen som mange andre), hører på deg og kan hun ikke svare umiddelbart, finner hun utav det raskt. Flott person.

Den Beste Legen jeg har hatt!

Jeg er Kjempefornøyd med min Fastlege.
Tone har evnen til å lytte, og hun tar seg god til meg som pasient, :O)

Anbefales!

Hun er den beste legen som finnes

Hun er en flott menneske og en veldig god spesialist.

Straight A's!

Jeg er forferdelig heldig som har Tone som fastlege. Selv om jeg nå bor i Oslo, reiser jeg heller hjem til Farsund dersom det er noe i stedenfor å bytte.
Man blir hørt og hun er forståelsesfull selv om det viser seg at det ikke er noe alvorlig. Hun tar seg alltid tid.
Med andre ord; A+