Tone Haaversen-Westhassel

Legegruppen Arendal

2002

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Legegruppen Arendal Telefonnummer37 00 34 0037 00 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegaten 1 4836 Arendal
Tone Haaversen-Westhassel er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tone Haaversen-Westhassel

Behagelig og tar seg god tid til å lytte før hun vurderer.

Kun vært hos henne en gang da jeg har en av de andre legene som fastlege. Hun var annerledes enn andre leger jeg har vært hos da hun brukte tiden på å løse problemene mine istedefor å bare skrive på data maskinen. Jeg kan på det varmeste anbefale henne for komsultasjon!!!

Fraværende

Du må for all del ikke fortelle at du har helseforsikring, da får klar beskjed om at du sniker i helsekøen.
Sist møte fikk jeg beskjed om at diagnosen vil gå over i 50-70% av tilfellene, så det vil sikkert gå over. Har slitt lenge med diagnosen.
Da min kone var på besøk og ville sjekke om alt er bra med fosteret fordi vi ønsker friskt barn fikk vi beskjed om at vi ikke lever under tysk n.....styre på 40 tallet....man kan selv tenke seg til hva det var....
Er det dette man får av fastlege i Norge 2018? Nei Takk.

Helhetlig, tilstede og grundig

Jeg har veldig gode opplevelser med denne legen. Jeg føler at jeg er i så trygge og gode hender når jeg trenger hjelp.Hun lytter, stiller spørsmål og kartlegger godt. Jeg syns hun er kompetent. Hun er forberedt til konsultasjonen og har lest seg opp på saken min. Det er ganske imponerende syns jeg. Hun følger godt opp både i forkant og etterkant av konsultasjon.

Kjempefornøyd

Gjorde research da jeg flyttet til nytt sted og trengte ny fastlege. Gøy å se at det stemte. Mitt inntrykk av henne er at hun er kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell, ikke redd for å henvise, effektiv og har alltid vært på tiden. Noen min fra eller til er selvfølgelig helt ok. Tommel opp! Anbefales! Flott fastlege!

Interessert

En flott lege som høres på deg og som gjør at du får tillit. Gjør grundige vurderinger.Føler deg godt ivaretatt.