Tone Haaversen-Westhassel

Legegruppen Arendal Kvinne, 47 år

Autorisert2002
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 155 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legegruppen Arendal

Havnegaten 1 4836 Arendal
Tone Haaversen-Westhassel er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tone Haaversen-Westhassel

Så skuffa når jeg fikk henne som lege :-(

1 april 2016 overtok hun praksisen til Finn Tysland Johnsen som var en fantastisk lege gjennom mange år for meg, og tenkte hun ville prøve å være en god arvtager for han, men der tok jeg feil. Jeg ble akutt syk og var sengeliggende men når jeg ringte for å få hjelp så fikk jeg beskjed av ansatte på legegruppen om at hun ville bli kjent med meg først og at jeg måtte komme til henne. Det kunne jeg ikke klare og det endte opp med at jeg fikk god hjelp av legevakten istedenfor, for sykepleierne ringte dem da de ikke så noen annen løsning.. Takk til legevakten Arendal som ga meg og skrev ut medisiner til meg som jeg trengte. Jeg har nå heldigvis byttet lege :-)

Virker dyktig, men tar seg ikke tid!

Har vært innom henne noen ganger nå og hver eneste gang blir jeg omtrent jaget på dør med beskjed at det må vi ta neste gang, at hun ikke har tid nå osv. Forrige gang skulle jeg ha resepter og en henvisning, men henvisning hadde hun ikke tid til, så da må jeg vente enda lenger. Hjelper lite at hun er dyktig når hun ikke har tid til pasienten. Her blir det bytte av fastlege.

En lege som bryr seg

Hun virker oppriktig interessert i å hjelpe og tar seg tid. Alltid hyggelig, ringer tilbake derom hun ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Virker faglig dyktig på mange områder. Hun er også mine barns fastlege og de føler seg trygge og godt ivaretatt.

Ikke sympatisk nok

Jeg følte Tone hadde alt for dårlig tid når jeg var hos henne. Hun satt i to telefoner og måtte ordne ting mens jeg satt og venta. Hun sa ikke noe om hva det kunne være, og spurte ikke om det var noen andre plager, hun sa bare at vi får bare ta en blodprøve og begynne der...

Dårlig kjemi

Fikk ikke noe god kjemi med legen da hun var veldig opptatt med å holde tiden og jeg fikk ikke framført det jeg skulle. Hun kikket mer på dataen enn meg når jeg pratet med henne. Hun passer sikkert for noen meg jeg fikk ikke noen god erfaring, så jeg byttet