Tone Haaversen-Westhassel

Legegruppen Arendal

2002

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Legegruppen Arendal Telefonnummer37 00 34 0037 00 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegaten 1 4836 Arendal
Tone Haaversen-Westhassel er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tone Haaversen-Westhassel

Kjempefornøyd

Gjorde research da jeg flyttet til nytt sted og trengte ny fastlege. Gøy å se at det stemte. Mitt inntrykk av henne er at hun er kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell, ikke redd for å henvise, effektiv og har alltid vært på tiden. Noen min fra eller til er selvfølgelig helt ok. Tommel opp! Anbefales! Flott fastlege!

Interessert

En flott lege som høres på deg og som gjør at du får tillit. Gjør grundige vurderinger.Føler deg godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Veldig forståelsesfull og tok problemene mine seriøst. Litt streng men ikke på en ubehagelig måte. :)

Veldig posetiv / hyggelig og flink Lege

Hun har som min fastlege fungert meget bra . omgjenelig og setter meg på godt humør .Finner nye og bedere medisiner og er ei utrolig grei person.

beste lgen jeg har hatt

en lege jeg føler meg i trygge hender hos, som jeg har stor tilit til.og som jeg føler virkelig hører på meg ang hvordan jeg føler meg både fysisk og mentalt har ingen kritikk å tilføye kun positive erf med henne som lege veldig flinktil å komunisere på ett språk som jeg skjønner, kun topp karakter å gi på alle felt. har ingen negativ krittik overhode og aser det som at hun er en meget sympatisk lege, og person