Sjur Bakken

Skårer Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1981

Skårer Legesenter Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Sjur Bakken er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Sjur Bakken

Arrogant og hardhendt

Da jeg var hos ham opplevde jeg følgende:

1. Tok feil prøve enn den jeg skulle ha.
2. Var hardhendt.
3. Brukte ikke etikkett på prøven når den var ferdig (Ingen informasjon og personalia på prøven)

Når jeg kom inn og sa til resepsjonen at jeg skulle ha denne legen, lo resepsjonisten. Når personen som tok imot prøven så at det ikke var etikkett på den, visste hun med en gang hvilken lege dette gjaldt.

Jeg er heldigvis ung og sprek, men jeg hadde ikke anbefalt syke og eldre å bruke denne legen med tanke på hans håndtering av pasienter. Hardhendt.

Veldig bra lege

Bra lege. Tar pasienten seriøst og er opptatt at pasienten skal få resultater.
Har masse kunnskap.

En lege etter min smak

Etter 30 år med beriftshelsetjeneste, har jeg hatt Sjur Bakken som fastlege i 2 år etter anbefaling av en bekjent. En udelt positiv overgang. Lett å prate med, tar seg god tid - selv om han ligger etter tidsskjemaet, gir klare, direkte tilbakemeldinger som er lette å forstå. (Hvorfor skal en lege "pakke inn" budskapet?) Ringer så snart han har fått svar på eventuelle prøver. Kort oppsummert: Riktig fastlege for meg.

Dyktig

Han er nøyaktig, og er nøye med å ta prøver. Han tar seg tid til pasienten, og er også lett å få tak i, hvis jeg har spørsmål over telefon

flink til å ta tak i ting og undersøke

selvom man må vente lenge med å komme inn til sjur bakken bruker han god tid. Føler aldri at han ikke har tid på meg. Men føler ofte at han ikke hører alt jeg har å si!