Sjur Bakken

Skårer Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1981

Skårer Legesenter Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Sjur Bakken er en av 32 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Sjur Bakken

Reddet livet til min far...

Sendte ham med rekvisisjon som han pushet igjennom til videre undersøkelser hos hjertespesialist. 2 uker senere var far operert på Feiring med triple-bypass.

Samme skjedde med hoftetransplantasjon - et par år senere. Veldig på at ting må skje - og flink til å rekvirere videre, og ikke minst følge opp at det skjer.

At han og far snakker like lite - plager ikke min far i alle fall. Han føler seg utrolig godt ivaretatt av en lege han stoler på. Det holder for meg :)

Arrogant og hardhendt

Da jeg var hos ham opplevde jeg følgende:

1. Tok feil prøve enn den jeg skulle ha.
2. Var hardhendt.
3. Brukte ikke etikkett på prøven når den var ferdig (Ingen informasjon og personalia på prøven)

Når jeg kom inn og sa til resepsjonen at jeg skulle ha denne legen, lo resepsjonisten. Når personen som tok imot prøven så at det ikke var etikkett på den, visste hun med en gang hvilken lege dette gjaldt.

Jeg er heldigvis ung og sprek, men jeg hadde ikke anbefalt syke og eldre å bruke denne legen med tanke på hans håndtering av pasienter. Hardhendt.

Veldig bra lege

Bra lege. Tar pasienten seriøst og er opptatt at pasienten skal få resultater.
Har masse kunnskap.

En lege etter min smak

Etter 30 år med beriftshelsetjeneste, har jeg hatt Sjur Bakken som fastlege i 2 år etter anbefaling av en bekjent. En udelt positiv overgang. Lett å prate med, tar seg god tid - selv om han ligger etter tidsskjemaet, gir klare, direkte tilbakemeldinger som er lette å forstå. (Hvorfor skal en lege "pakke inn" budskapet?) Ringer så snart han har fått svar på eventuelle prøver. Kort oppsummert: Riktig fastlege for meg.

Dyktig

Han er nøyaktig, og er nøye med å ta prøver. Han tar seg tid til pasienten, og er også lett å få tak i, hvis jeg har spørsmål over telefon