Ole Victor Jacobsen

Kirkegt.6 4550 Farsund
Ole Victor Jacobsen er en av 9 fastleger i Farsund

Siste vurderinger av Ole Victor Jacobsen

Frustrerende type

Useriøs lege som det er umulig å kommunisere med hvis han først har fått en idé for seg.

Eksempelvis da jeg pådro meg problemer med migrene etter et kraniebrudd etter blind vold på byen og ble stående skolerett for moralistlegen som skulle ha det til det var min egen feil fordi jeg tross alt "var ute på byen og gjorde meg tilgjengelig for bråk" - eller når man nektes sykemelding til tross for en prolaps i ryggen med utstrålende smerter til det ene benet.
Intet grunnlag for sykemelding og ihvertfall ikke grunnlag for sterkere medisiner enn paracetamol - som studier har vist ikke en gang fungerer mot ryggsmerter med mindre det blandes med kodein.

Bevare meg vel...

Veldig fornøyd

Har hatt han i knapt 2 år, han jobber veldig grundig og tar seg god tid. Føler at han er veldig dyktig, kan bare anbefale han!

Meget dyktig lege

Jeg har hatt denne fastlegen i en årrekke og har fått meget god service og oppfølging.
Han har hatt meget god tilgjengelighet. Jeg har ved flere anledninger måttet sy etter uhell og skader og disse har blitt pene uten skjemmende arr etterpå.

?

Har hatt Ole i flere år mens jeg led under store psykiske vansker.
Ble ikke en gang tatt allvorlig, og følte meg ikke sett.
Ble misttenkt for og ruse meg på imovane, som han skrev ut og fikk beskjed om og spise knekkebrød og frukt !
Byttet fort fastlege etter dette og fikk utrolig bra hjelp, er i dag i full jobb er gift og sliter ikke psykisk i det hele tatt.Tar heller ikke Imovane (sovetabletter).
Men kansje han er bedre i dag!