Ingrid Margrete Johnsen

Halseveien 5 4517 Mandal
Ingrid Margrete Johnsen er en av 14 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Ingrid Margrete Johnsen

Flink lege

Ingrid har sjelden ledige timer på kort varsel siden hun åpenbart er veldig populær. Men hun tar seg tid og følger opp gjerne etter jobb på telefon og tar seg da god tid. Har inntrykk av at hun er flink faglig, empatisk og lytter til meg.

Er veldig fornøyd med Ingrid Johnsen

Hun har alltid tatt meg på alvor, helt siden 1992 da jeg var gravid, og senere, da vår lille sønn var en del syk de første par årene. Da jeg selv fikk symptomer på MS eller Borreliose ble jeg akutt sendt til sykehuset hvor MS etter 12 år ble påvist.

En god støtte , en mennesklig lege

Også for meg har Ingrid M. Johnsen vært en god støtte i de mange år jeg har hatt henne som min fastlege. Vi har et gjensidig tillitsforhold, noe som er alfa og omega når man blir rammet av ting man ikke har kontroll over.
Det kan være vanskelig å få time, men hun ringer hvis man ber om det, og klarer oftest å få puttet pasienten inn.
Travle dager og forsinkelser opplever man på dette legesenteret, som på mange andre. Og Ingrid er et menneske som sikkert også kan feile.
Men: min opplevelse er at hun strekker seg langt for pasienten, og at hun har respekt for at man kjenner sin egen kropp godt.

Storhjertet og lyttende

Kloke ord får du alltid av denne damen. Har vært en trygghet for undertegnede i mange år. Her får du en fastlege som bryr seg og som du kan stole på! Det er med disse ord ikke tvil om at undertegnede anbefaler henne på det varmeste.