Anders Kristian Kjøstvedt

Tlf: 38 06 61 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Kristian Kjøstvedt er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kristian Kjøstvedt

Hjelpsom og imøtekommende

Flyttet tidligere i år til en annen bydel og byttet samtidig fastlege. Valgte Kjøstvedt som ny lege. Har vært endel ganger til konsultasjon, og jeg har alltid blitt tatt godt i mot, der han har lyttet og gjort undersøkelser. Behandlingen jeg har fått kan ikke beskrives anerledes enn veldig bra.

Svært rask hjelp

Ringte Anders på mobil når han var jobbet utenfor kontoret (bedriftslege) akutt. Ble umiddelbart tatt på alvor, og fikk time før åpningstid neste dag. Meget god service.

Den beste legen jeg har hatt

Går fast til kontrollhver 3.mnd. Men kommer det plutselig noe akutt eller noe jeg er i tvil om - så har han alltid tid - enten på telefon eller en øyeblikkelig time. Meget godt fornøyd.

Dårlig lege

Tar ikke pasienten og pårørende på alvor, er arrogant og sier ofte at, det tar vi neste gang, null tillit til denne legen

Meget God Lege

Kjøstvedt er en meget god lege. Har hatt ham siden 1991 - han er absolutt interessert i sine pasienter og hører på det du sier. Tar pasient seriøst og er ikke minst nøye med alle prosedyrer og det som omfatter hele pasientens helse. Har alltid opplevd at denne legen har jobbet med meg og aldri i mot meg, men han krever at du som pasient også bidrar til at egen helse blir best mulig med det du som pasient kan bidra med.

Kjempe flink

Kjempe flink lege. Tar pasienten seriøst.
Hører på hva enn har å si.

Godt fornøyd

Jeg har ikke opplevd noe negativt.
Han kan nok oppfattes som litt "rask" med tanke på at han ikke spør og graver om hverdagen. Jeg går ikke til legen for å kjadre men for å finne ut hva som er galt, noe jeg syntes han gjør en god jobb med.
Føler jeg blir tatt alvorlig og han er nøye med å få fort gang i saker og ting, men kan virke noe glemsk til tider.

Dyktig og erfaren lege

Kjøstvedt er svært erfaren og treffer godt på behandling.Punktlig på tid og tar deg seriøst.Ikke så god " psykolog" / lytter.

Flink til det han skal, men ikke en som inviterer til dialog

Har hatt ham noen år nå og er veldig godt fornøyd med det han har gjort. Han fremstår imidlertid litt uforberedt og ikke så veldig interessert eller lyttende til det du måtte ha å si, og det er jo viktig i møtet med legen. Det skal ikke mere til enn å spørre om hvordan du har det eller om det er noe du vil si eller tilføye.
De få gangene jeg har kommet med synspunkter, ett skriftlig og flere muntlig, har jeg blitt møtt med taushet eller bortforklaring.
Min kone har hatt ham en liten stund nå, men det har for henne dessverre vært en dårlig opplevelse, av samme årsaker som nevnt ovenfor.

God fastlege med tilleggskunnskaper

Inntrykk av at han er en med erfaring fra ulike pasientgrupper.

Tinnheia legesenter burde ha nettside.

Flink, men streng lege

Virker dyktig og interessert i pasienten. Restriktiv i forhold til respeter.
Holder hovesakelig tiden, og virker å ha godt tid når du er til konsultasjon.
Synes 20 minutter telefontid daglig er noe trangt.

Dyktig lege!

Anders er en erfaren og dyktig lege. Punktum

Anbefales virkelig