Anders Kristian Kjøstvedt

Tinnheia legesenter Mann, 58 år

Autorisert1989
Ledige plasser 383 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tinnheia legesenter

Tinnheiveien 20 4629 Kristiansand S
Anders Kristian Kjøstvedt er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anders Kristian Kjøstvedt

Hjelpsom og imøtekommende

Flyttet tidligere i år til en annen bydel og byttet samtidig fastlege. Valgte Kjøstvedt som ny lege. Har vært endel ganger til konsultasjon, og jeg har alltid blitt tatt godt i mot, der han har lyttet og gjort undersøkelser. Behandlingen jeg har fått kan ikke beskrives anerledes enn veldig bra.

Svært rask hjelp

Ringte Anders på mobil når han var jobbet utenfor kontoret (bedriftslege) akutt. Ble umiddelbart tatt på alvor, og fikk time før åpningstid neste dag. Meget god service.

Den beste legen jeg har hatt

Går fast til kontrollhver 3.mnd. Men kommer det plutselig noe akutt eller noe jeg er i tvil om - så har han alltid tid - enten på telefon eller en øyeblikkelig time. Meget godt fornøyd.

Dårlig lege

Tar ikke pasienten og pårørende på alvor, er arrogant og sier ofte at, det tar vi neste gang, null tillit til denne legen

Meget God Lege

Kjøstvedt er en meget god lege. Har hatt ham siden 1991 - han er absolutt interessert i sine pasienter og hører på det du sier. Tar pasient seriøst og er ikke minst nøye med alle prosedyrer og det som omfatter hele pasientens helse. Har alltid opplevd at denne legen har jobbet med meg og aldri i mot meg, men han krever at du som pasient også bidrar til at egen helse blir best mulig med det du som pasient kan bidra med.