Kjell Kristensen

Songdalen legesenter

1978

Songdalen legesenter Telefonnummer38 18 51 2038 18 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Songdalsvn. 53 4645 Nodeland
Kjell Kristensen er en av 7 fastleger i Songdalen

Siste vurderinger av Kjell Kristensen

Veldig misfornøyd

Får ikke hjelp når man virkelig trenger det. Får beskjed om at han skal ringe opp flere ganger men han gjør det ikke. ville Holdt meg langt unna denne legen.

Kjenner deg igjen

Jeg synes Kjell er veldig hyggelig, og opplever at han ønsker å høre om hvordan jeg har det, og hva som er galt.

Har ikke opplevd å gå fra kontoret uten en følelse av at jeg vet hva som er neste steg for å bli bedre, enten det gjelder henvisninger eller behandling.

Uengasjert lege

Han virker tilsynelatende interessert i det en sier, men han gjør ingen undersøkelse. Han er fort til å skrive ut piller, gjerne beroligende tabletter og sovemedisiner. Han hører ikke på pårørende som prøver å advare mot at en pasient f.eks har et overforbruk/misbruk av tabletter. Han ringer aldri opp igjen, heller ikke når spesialisttjenesten prøver å få kontakt med han. Finn en annen lege!!

Fornøyd

Flink og forståelig fastlege! Jeg anbefaller Kjell på det sterkeste...

Så sånn er det med den saken.

Overfladisk i undersøkelser

Er overfladisk i undersøkelse. Hyggelig som person og kan se ut som om han lytter til deg men konkluderer ofte uten å ha undersøkt deg eller tatt prøver.