Hans Kyllingstad

Tlf: 38 01 98 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Kyllingstad er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Hans Kyllingstad

Hensynsfull og tillitsvekkende

Anbefaler! Kompetent og forståelsesfull. Gjør legebesøket til en god opplevelse, og tar deg på alvor. Synd at han skal gå av med pensjon om ikke så lenge.

Et stort NEI!

Da jeg sa jeg trengte å snakke med psykolog grunnet post-traumatisk stress og depresjon, og trengte en anbefalelse fra min fastlege, sa han at han ikke mente det var noe spesielt, og at det skulle gå over av seg selv. Jeg byttet fastlege umiddelbart.
Å gi denne legen én stjerne føles som å gi for mye.
Dette er forresten en lege som bruker "piperens" for å sjekke etter klamydia (en svært ubehagelig praksis som har vært ute av bruk i flere tiår).

En du kan stole på og som gjør det beste for deg

Jeg har hatt lege Hans Kyllingstad som fastlege over svært mange år. Han var alltid tilgjengelig og tok meg som pasient alvorlig, lyttet og fulgte opp. Telefonen ble alltid raskt besvart av legesekretæren som alltid var hyggelig så lenge han var i Skippergata. Om det var noe akutt var det alltid tid for en.
Opplever vel at det er blitt vanskeligere nå etter at han flyttet praksisen til Bystranda legesenter. Synes det er beklagelig, men forstår dette, da han (dessverre) vil nok avvikle sin praksis om noen år grunnet alder. Men Hans Kyllingstad som lege og medmenneske kan anbefales på det aller beste

Omsorgsfull og lyttende lege.

Har brukt Kyllingstad som fastlege i snart 30 år. Har mange kroniske sykdommer og han har fulgt opp hver eneste ting jeg har kommet med til punkt og prikke. Restriktiv med medisiner, men er det påkrevd så får man det man trenger! Skulle bare ha vært flere av slike leger som Kyllingstad :-) Takk!

Kan ikke anbefales

Jeg kommer og har store plager og han slår opp i boka si. Lytter ikke på hva jeg sier. Ikke interessert i å høre noe. Bør snart gå av. Ikke spør jeg om sovetabletter, ikke spør jeg om noe som helst dop, jeg spør om hjelp til det jeg tror er helvetesild.

Tillitsvekkende

Kun erfart gjennom helsestasjonen, men dette var en lege jeg umiddelbart likte. Han lyttet og virket grundig. Ved en undersøkelse av baby virket det svært tillitsvekkende hvor opptatt han var av mors oppfatning og observasjoner.
Er veldig fornøyd med legen jeg har, men om jeg skulle byttet ville jeg absolutt vurdert Kyllingstad!

Pålitelig

Fastlege du kan stole på. Dersom han er i tvil, sender han deg videre til spesialist. Vennlig og inkluderende. God gammeldags familielege .

Styr unna!

Tilsynelatende forståelsesfull,men ikke når det gjelder. Mer opptatt av å gjøre NAV til lags enn å støtte pasientene. Veldig tafatt og har lite kunnskap.

Beste lege jeg har hatt:)

Omsorgfull, lytter godt på det pasienten sier/forklarer om heletilstanden. Han er rolig, tenksom og jobber veldig godt, ryddig og organisert og tar vare på det patiente behov! Bra jobba LEGE Kyllingstad

Popularitet vs utskrivning av A- og B-preparater

Jeg er 55 år og har ikke hatt mye bruk for lege. Men når malaria eller ryggplager eller lungebetennelse bøtter i mot, da er han der, alltid: Gode spørsmål, god tid, gode råd, gode medikamenter. Jeg har hatt Kyllingstad som fastlege i 15 år. Jeg hadde ingen sykedager i 2011, takket være Kyllingstad. For Nav burde Kyllingstad være et funn. Få svar ifm. han som fastlege på denne nettsiden handler bare om at han har mange eldre på sin liste, og at han vet hvem du skal skrive ut A- og B-preparater til. Dere burde lage en krysstabell på utskrivning av A- og B-preparater vs. popularitet. Lykke til videre! Dette liker vi.

den tryggeste og beste legen

Hos denne legen føler jeg meg trygg på at jeg blir sett!Flink til å følge opp,eller sende videre til spesialist om nødvendig.

dyktig lege som har tid og bryr seg

han er hyggelig og kan yrket sitt sammen med staben sin. kort og godt et hyggelig og profesjonelt legekontor.