Rosie Lund

Legene på Kjøita DA
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Rosie Lund er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rosie Lund

Faglig dyktig, menneskekjær og varm.

Jeg hadde en lege jeg sjelden var hos, med 3-5 ukers ventetid ved timebestilling, som jeg virkelig ikke hadde kjemi med eller følte meg forstått av. Når jeg da fikk møte Rosie var kontrasten stor. Hun er lun og varm som person, og jeg føler meg sett og forstått som pasient. Hun gir godt med informasjon, henviser om nødvendig og vet å ivareta meg og min helse, når jeg kanskje selv ikke er like flink til det. Tilgjengeligheten hennes er et lite minus, men ikke nok til at jeg velger å bytte fastlege.

En veldig tålmodig og omsorgsfull lege

Hadde hatt min forrige fastlege i 15 år før hun gikk av med pensjon. Da grudde jeg meg veldig til å bytte fastlege da det er av stor betydning for meg å ha en lege som jeg kan snakke og være åpen med. Rosie tok meg kjempe godt imot. Hun har vært tålmodig og lyttet til mine problemer, og tilpasset ting etter mine behov. Veldig fornøyd med å ha hatt henne som min fastlege.

Liker henne

Hun gir seg ikke før hun finner svaret. Kan snakke med henne om alt. En veldig god lege. Er veldig fornøyd med henne.

Hyggelig og tillitsfull lege.

Rosie, ja hun lytter. Tar tingene raskt og ikke sen med å henvise til videre utredning.
Flink til å komme med gode råd.
Har et ønske om å få timepåminnelse på sms.

Utrolig flink lege som setter seg tilbake i stolen og virkelig lytter på hva du har å si. Hun ønsker å finne den beste løsningen for deg, og bruker god tid. Verdt å vente litt på venterommet når man vet at hun bruker god tid på pasientene sine!