Rosie Lund

Legene på Kjøita DA

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Rosie Lund er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rosie Lund

En veldig tålmodig og omsorgsfull lege

Hadde hatt min forrige fastlege i 15 år før hun gikk av med pensjon. Da grudde jeg meg veldig til å bytte fastlege da det er av stor betydning for meg å ha en lege som jeg kan snakke og være åpen med. Rosie tok meg kjempe godt imot. Hun har vært tålmodig og lyttet til mine problemer, og tilpasset ting etter mine behov. Veldig fornøyd med å ha hatt henne som min fastlege.

Liker henne

Hun gir seg ikke før hun finner svaret. Kan snakke med henne om alt. En veldig god lege. Er veldig fornøyd med henne.

Hyggelig og tillitsfull lege.

Rosie, ja hun lytter. Tar tingene raskt og ikke sen med å henvise til videre utredning.
Flink til å komme med gode råd.
Har et ønske om å få timepåminnelse på sms.

Utrolig flink lege som setter seg tilbake i stolen og virkelig lytter på hva du har å si. Hun ønsker å finne den beste løsningen for deg, og bruker god tid. Verdt å vente litt på venterommet når man vet at hun bruker god tid på pasientene sine!

Dyktig og omsorgsfull.

Jeg byttet til Rosie da jeg flyttet til Kristiansand. Jeg har bare vært hos henne et par ganger, men jeg opplever henne som en flink lege som lytter til hva du har å si og som tar deg på alvor. Kan trygt anbefale henne :)