Rosie Lund

Legene på Kjøita DA

2000

Legene på Kjøita DA Telefonnummer38 09 83 0038 09 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Rosie Lund er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rosie Lund

Utilgjengelig

Har hatt denne legen i ca 5 år, men kun møtt henne 3 ganger og det var før hun flyttet praksisen til kjøita.
Som pasient uten kroniske lidelser eller behov for oppfølging funker hun dårlig, det er rett og slett umulig å få time samme uken som man ringer. Men når du først får en time er hun en god lege.

En Utmerket Lege !

Rosie har vært legen min i mange år som er vitnesbyrd om at hun er en utmerket lege ! Hun demonstrerer utrolig medisinsk kunnskap, støttet av mye praktisk erfaring. Hun lytter nøye til min bekymringer og viser stor empati.

I de få tilfeller hvor hun er usikker på en av mine bekymringer, vil hun følge opp og anbefale den mest egnede behandlingen. Siden Rosie er en veldig travel lege, må jeg vente litt extra tid i venterommet er der helt akseptabelt for meg.

Fantastic medarbeidere på kontoret !

Dyktig lege, dårlig legesekretærer

Rosie er en flott lege som lytter til deg og hjelper deg med det du måtte trenge. Ventetiden er derimot ikke bra.
Legesekretærene derimot er det ikke mye å skryte av. De er ikke imøtekommende, ikke løsningsorienterte, de er lite effektive. Jeg har aldri vært borti noe så dårlig..

Faglig dyktig, menneskekjær og varm.

Jeg hadde en lege jeg sjelden var hos, med 3-5 ukers ventetid ved timebestilling, som jeg virkelig ikke hadde kjemi med eller følte meg forstått av. Når jeg da fikk møte Rosie var kontrasten stor. Hun er lun og varm som person, og jeg føler meg sett og forstått som pasient. Hun gir godt med informasjon, henviser om nødvendig og vet å ivareta meg og min helse, når jeg kanskje selv ikke er like flink til det. Tilgjengeligheten hennes er et lite minus, men ikke nok til at jeg velger å bytte fastlege.

En veldig tålmodig og omsorgsfull lege

Hadde hatt min forrige fastlege i 15 år før hun gikk av med pensjon. Da grudde jeg meg veldig til å bytte fastlege da det er av stor betydning for meg å ha en lege som jeg kan snakke og være åpen med. Rosie tok meg kjempe godt imot. Hun har vært tålmodig og lyttet til mine problemer, og tilpasset ting etter mine behov. Veldig fornøyd med å ha hatt henne som min fastlege.