Rosie Lund

Legene på Kjøita DA

2000

Legene på Kjøita DA Telefonnummer38 09 83 0038 09 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Rosie Lund er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rosie Lund

Alt for mye gjøre, går desverre ut over pasient!

Dr. Rosie er en hyggelig og omtenksom dame. Når det kommer til hennes evne som lege, vil jeg trekke frem at det er noen svakheter! Hun lytter, men LYTTER ikke godt nok når pasienten sier vi er syke og må ha utredinger etter lengre tids sykdom. Hun er meget opptatt og svært vanskelig å få tak på, verken gjennom e-portalen som hun henviser til eller via kontor. Mye tull med resepter, enten feil skrevet ut. Eller du får ikke det du skal til tiden og må gjennom ett sirkus får å medisinene dine! Skrekkens kontor kaller jeg Kjøitas legekontor. Sekretærene er frekke med deg på tlf, har selv fått slengt på røret av dem. De snakker usant om deg på kontoret og rotter seg sammen med vikar legen Sondre. Mye kaos. Jeg orket i mer av denne uproffe behandlingen. Ikke ble jeg trodd når jeg tok dette opp med legen av behandling fra sekretærene og legen som kjeftet på meg i tlf. De sender deg på apotek og lover nå har de ordnet resept, 3 bomturer på 3 forskjellige dager. Nå man er riktig syk Er det viktig å føle trygghet fra lege og kontor. Her er det alltid forsinkelser på ca. 30 min. Lider du av psykiske lidelser må du ikke bruke dette kontoret. Her blir du ikke ivaretatt, men heller ødelagt!

Faglig dyktig og tillitvekkende

Rosie Lund inngir tillit: hun lytter, anerkjenner det man sier, spør oppfølgende spørsmål, venter med pc'en til slutten av konsultasjonen, sjekker ut det hun ikke kan svare på, henviser videre når det er nødvendig og sikrer god oppfølging.

Utilgjengelig

Har hatt denne legen i ca 5 år, men kun møtt henne 3 ganger og det var før hun flyttet praksisen til kjøita.
Som pasient uten kroniske lidelser eller behov for oppfølging funker hun dårlig, det er rett og slett umulig å få time samme uken som man ringer. Men når du først får en time er hun en god lege.

En Utmerket Lege !

Rosie har vært legen min i mange år som er vitnesbyrd om at hun er en utmerket lege ! Hun demonstrerer utrolig medisinsk kunnskap, støttet av mye praktisk erfaring. Hun lytter nøye til min bekymringer og viser stor empati.

I de få tilfeller hvor hun er usikker på en av mine bekymringer, vil hun følge opp og anbefale den mest egnede behandlingen. Siden Rosie er en veldig travel lege, må jeg vente litt extra tid i venterommet er der helt akseptabelt for meg.

Fantastic medarbeidere på kontoret !

Dyktig lege, dårlig legesekretærer

Rosie er en flott lege som lytter til deg og hjelper deg med det du måtte trenge. Ventetiden er derimot ikke bra.
Legesekretærene derimot er det ikke mye å skryte av. De er ikke imøtekommende, ikke løsningsorienterte, de er lite effektive. Jeg har aldri vært borti noe så dårlig..