Rosie Lund

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Rosie Lund er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rosie Lund

Dyktig lege, dårlig legesekretærer

Rosie er en flott lege som lytter til deg og hjelper deg med det du måtte trenge. Ventetiden er derimot ikke bra.
Legesekretærene derimot er det ikke mye å skryte av. De er ikke imøtekommende, ikke løsningsorienterte, de er lite effektive. Jeg har aldri vært borti noe så dårlig..

Faglig dyktig, menneskekjær og varm.

Jeg hadde en lege jeg sjelden var hos, med 3-5 ukers ventetid ved timebestilling, som jeg virkelig ikke hadde kjemi med eller følte meg forstått av. Når jeg da fikk møte Rosie var kontrasten stor. Hun er lun og varm som person, og jeg føler meg sett og forstått som pasient. Hun gir godt med informasjon, henviser om nødvendig og vet å ivareta meg og min helse, når jeg kanskje selv ikke er like flink til det. Tilgjengeligheten hennes er et lite minus, men ikke nok til at jeg velger å bytte fastlege.

En veldig tålmodig og omsorgsfull lege

Hadde hatt min forrige fastlege i 15 år før hun gikk av med pensjon. Da grudde jeg meg veldig til å bytte fastlege da det er av stor betydning for meg å ha en lege som jeg kan snakke og være åpen med. Rosie tok meg kjempe godt imot. Hun har vært tålmodig og lyttet til mine problemer, og tilpasset ting etter mine behov. Veldig fornøyd med å ha hatt henne som min fastlege.

Liker henne

Hun gir seg ikke før hun finner svaret. Kan snakke med henne om alt. En veldig god lege. Er veldig fornøyd med henne.

Hyggelig og tillitsfull lege.

Rosie, ja hun lytter. Tar tingene raskt og ikke sen med å henvise til videre utredning.
Flink til å komme med gode råd.
Har et ønske om å få timepåminnelse på sms.