Rosie Lund

Legene på Kjøita DA

2000

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legene på Kjøita DA
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S
Tlf: 38 09 83 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rosie Lund er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rosie Lund

En Utmerket Lege !

Rosie har vært legen min i mange år som er vitnesbyrd om at hun er en utmerket lege ! Hun demonstrerer utrolig medisinsk kunnskap, støttet av mye praktisk erfaring. Hun lytter nøye til min bekymringer og viser stor empati.

I de få tilfeller hvor hun er usikker på en av mine bekymringer, vil hun følge opp og anbefale den mest egnede behandlingen. Siden Rosie er en veldig travel lege, må jeg vente litt extra tid i venterommet er der helt akseptabelt for meg.

Fantastic medarbeidere på kontoret !

Dyktig lege, dårlig legesekretærer

Rosie er en flott lege som lytter til deg og hjelper deg med det du måtte trenge. Ventetiden er derimot ikke bra.
Legesekretærene derimot er det ikke mye å skryte av. De er ikke imøtekommende, ikke løsningsorienterte, de er lite effektive. Jeg har aldri vært borti noe så dårlig..

Faglig dyktig, menneskekjær og varm.

Jeg hadde en lege jeg sjelden var hos, med 3-5 ukers ventetid ved timebestilling, som jeg virkelig ikke hadde kjemi med eller følte meg forstått av. Når jeg da fikk møte Rosie var kontrasten stor. Hun er lun og varm som person, og jeg føler meg sett og forstått som pasient. Hun gir godt med informasjon, henviser om nødvendig og vet å ivareta meg og min helse, når jeg kanskje selv ikke er like flink til det. Tilgjengeligheten hennes er et lite minus, men ikke nok til at jeg velger å bytte fastlege.

En veldig tålmodig og omsorgsfull lege

Hadde hatt min forrige fastlege i 15 år før hun gikk av med pensjon. Da grudde jeg meg veldig til å bytte fastlege da det er av stor betydning for meg å ha en lege som jeg kan snakke og være åpen med. Rosie tok meg kjempe godt imot. Hun har vært tålmodig og lyttet til mine problemer, og tilpasset ting etter mine behov. Veldig fornøyd med å ha hatt henne som min fastlege.

Liker henne

Hun gir seg ikke før hun finner svaret. Kan snakke med henne om alt. En veldig god lege. Er veldig fornøyd med henne.

Hyggelig og tillitsfull lege.

Rosie, ja hun lytter. Tar tingene raskt og ikke sen med å henvise til videre utredning.
Flink til å komme med gode råd.
Har et ønske om å få timepåminnelse på sms.

Utrolig flink lege som setter seg tilbake i stolen og virkelig lytter på hva du har å si. Hun ønsker å finne den beste løsningen for deg, og bruker god tid. Verdt å vente litt på venterommet når man vet at hun bruker god tid på pasientene sine!

Dyktig og omsorgsfull.

Jeg byttet til Rosie da jeg flyttet til Kristiansand. Jeg har bare vært hos henne et par ganger, men jeg opplever henne som en flink lege som lytter til hva du har å si og som tar deg på alvor. Kan trygt anbefale henne :)

Særdeles dyktig lege

Rosie har en grunnleggende menneskekunnskap og omsorg.
Hun er empatisk, medmenneskelig, og man blir tatt på alvor og behandlet med respekt.

Man føler seg viktig, ivaretatt og trygg med henne som fastlege. Og kan anbefales på det varmeste.

Usedvanlig hyggelige og imøtekommende legesekretærer gjør det til et godt sted å være pasient.

Den beste legen jeg har hatt.

Hun lytter til meg. Sender meg videre til grundig vurderinger. Jegføler at hun tar meg på alvor. Fikk tillit til henne fra første gang.
Vet ikke om det kunne bli bedre.lngen kritikk fra meg.

Bra lege

Min tidligere fastlege.
Hun har nå flyttet kontor derfor velger jeg å bytte lege.
God almenpraktiserende lege. Jeg er fornøyd med tidligere kontor har ikke besøkt det nye.

Super dame/lege.

Rosie har fulgt meg i mange år, gjennom mange operasjoner og mange innleggelser. Det finnes ikke bedre lege, hun har tid, er omsorgsfull og interessert i meg som pasient og menneske.

Beste legen jeg har hatt!

Tar meg på alvor og jeg føler meg sett og hørt. Faglig dyktig, handler raskt for å finne riktig diagnose og behandling. Har alltid tid når det trengs.
* kunne godt vært sms varsling og nettbestilling av timer

Mye rot

Ikke fornøyd, mye rot og føler hun bare vil ha meg ut av kontoret fortest mulig.

Hyggelig lege.

Hyggelig og god kontakt når man først kommer inn. Kan ofte være lang ventetid.
Mye rot og forsinkelser med resepter. Ofte fravær men har greie vikarer.

Kunne ønske bedre konntakt pr. tlf. , mail eller SMS.

flink lege

rosie er en lege som lytter på innspill ifra pasienten og er veldig forståelsesfull. det er noe jeg sitter pris på i å med at enn kjenner seg selv best.

terningkast 6:)

Travel dame som ofte lar deg vente lenge på venterommet og sender deg fort ut av legekontoret....

Kom med følgende kommentar til meg: En graviditet er hyggelig hvis det er planlagt.

Omsorgsfull og dyktig lege.

Hun lytter og tar seg tid til det du har å si. Hun utviser omsorg og er en dyktig allmennpraktiger. Kan varmt anbefale henne som fastlege!

Umistelig

Jeg føler at jeg blir tatt på alvor, og hun jobber masse for å finne riktig diagnose og behandling. Endelig en lege som ikke føler seg bedre enn "vanlige" folk...

Kjempe bra

Ta meg på alvor, har altid tid når det trengs, og jeg føler meg sett og hørt. Faglig dyktig, handlet raskt når mitt barn var alvorlig syk. Helt fantastisk lege.