Siv Løge-Høiberget

Lindesnes Legesenter DA

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lindesnes Legesenter DA
Rådhusveien 12 4523 Lindesnes
Tlf: 38 25 54 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siv Løge-Høiberget er en av 6 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av Siv Løge-Høiberget

Helt fantastisk!

Siv Løge Høyberget er en fantastisk lege. Hun er engasjert, dedikert og handlekraftig! Hun er interessert og jeg føler meg hørt og respektert. Jeg føler meg trygg og heldig som har henne! Tusen takk!

kjempefornøyd

Meget hyggelig og omgjengelig lege. Føler hun virkelig har tid til en og bryr seg genuint om å hjelpe for at en skal få det bedre. Er kanonfornøyd og ville anbefalt henne til alle☺

Flott lege!

Jeg ble så lei meg da siv flyttet fra Kristiansand og jeg måtte finne en ny fastlege. Hun tok meg alltid på alvor og hjalp meg alltid etter beste evne. En utrolig god fastlege!

Fantastisk!

Jeg har vært utrolig fornøyd med Siv som fastlege. Har aldri tidligere opplevd å bli tatt så på alvor! Omtenksom og behjelpelig. Faglig dyktig og respektfull. Ville uten problem anbefalt Siv!

Hyggelig, men uerfaren

Jeg har vært hos Siv noen ganger, og synes hun virker både hyggelig og hjelpsom. Likevel har hun ikke så mye erfaring, og opplever at det egentlig er jeg som må si hva slags oppfølging jeg trenger. Det er vanskelig når man er uerfaren med sykdommen sin selv.
Ved normale, fysiske ting tror jeg hun er veldig hjelpsom :)

Dårlig og umoden lege

Denne legen valgte en arrogant oppførsel ved første møte med en pasient med en sjelden og alvorlig sykdom. Har selv stor kunnskap om egen sykdom, men fikk slengt i ansiktet at "du skal ikke vite for mye"! Får håpe at hun lærer med årene og møter pasientene med mer respekt!

Siv er flink

Siv er jeg veldig fornøyd med. Hun kan jeg snakke med alt om. Da hun var borte og jeg måtte til legen fikk jeg en annen dame som "steppet inn" for Siv.. Hun derimot var jeg IKKE fornøyd med.. Siv er flink til å gi tilbake meldinger og innspill, gir viktige beskjeder og veldig lyttende. Noe jeg syntes er litt dumt er at hvis jeg tar blodprøver eller undersøkelser, så får jeg ikke svar fra legen om det er noe galt(selv om jeg vet at når de ikke ringer så er alt bra). Hadde vært fint å få en oversikt over hva de har testet for når de tar blodprøver hvis jeg ikke vet hva som er galt med meg. Men Siv- tommel opp!

Kun ledig midt på dagen

Flink lege, men er bare noen dager på kontoret og et er kun mulig å få time før kl 14:00. Når man skal kontakte legesenteret, må man sitte lenge i telefonkø, ofte over 10 minutter og det virker som om de som sitter i resepsjonen er lite oversikt.

Ikke helt perfekt

Har vært hos Siv to gang, og følte ikke noen av gangene at jeg ble tatt på alvor. Det virket som om hun helst ville ha meg ut av kontoret sitt så fort som mulig. Hun kan selvfølgelig ha hatt en dårlig dag eller to, men jeg kommer ikke til å dra tilbake hit. Følte ikke at jeg fikk den hjelpen jeg trengte.

kjempe flink lege

Hun er en flott lege. Hun er flink til å høre på hva jeg sier. Føler jeg blir tatt på alvor når jeg kommer inn til henne:-) stå på siv:-)

Meget flink og tilgjengelig lege. Tok imot meg med omsorg, og var varsom i behandling av sensitiv sykdom. Jeg anbefaler henne på det sterkeste! Hun tar det du sier på alvor. Tusen takk for all hjelp jeg fikk av deg.

Flink lege

Var kun på to besøk hos Siv før jeg flyttet, men følte hun var en lyttende, oppmerksom og interessert lege.