Siv Løge-Høiberget

Rådhusveien 12 4523 Sør-Audnedal
Siv Løge-Høiberget er en av 6 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av Siv Løge-Høiberget

Helt fantastisk!

Siv Løge Høyberget er en fantastisk lege. Hun er engasjert, dedikert og handlekraftig! Hun er interessert og jeg føler meg hørt og respektert. Jeg føler meg trygg og heldig som har henne! Tusen takk!

kjempefornøyd

Meget hyggelig og omgjengelig lege. Føler hun virkelig har tid til en og bryr seg genuint om å hjelpe for at en skal få det bedre. Er kanonfornøyd og ville anbefalt henne til alle☺

Flott lege!

Jeg ble så lei meg da siv flyttet fra Kristiansand og jeg måtte finne en ny fastlege. Hun tok meg alltid på alvor og hjalp meg alltid etter beste evne. En utrolig god fastlege!

Fantastisk!

Jeg har vært utrolig fornøyd med Siv som fastlege. Har aldri tidligere opplevd å bli tatt så på alvor! Omtenksom og behjelpelig. Faglig dyktig og respektfull. Ville uten problem anbefalt Siv!

Hyggelig, men uerfaren

Jeg har vært hos Siv noen ganger, og synes hun virker både hyggelig og hjelpsom. Likevel har hun ikke så mye erfaring, og opplever at det egentlig er jeg som må si hva slags oppfølging jeg trenger. Det er vanskelig når man er uerfaren med sykdommen sin selv.
Ved normale, fysiske ting tror jeg hun er veldig hjelpsom :)