Terezia Lind Hagen

Blindleia legesenter

2016

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Blindleia legesenter Telefonnummer37 26 91 3037 26 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 1c 4791 Lillesand
Terezia Lind Hagen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Terezia Lind Hagen

Lite empatisk lege

Legen hører ikke på hva pasienten sier, da fokuset blir mot datamaskinen mens pasienten forklarer. Dette skaper misforståelser blant annet for videre behandling og medisinering.

Fornøyd!

Etter en tid med mye omskiftinger av leger (pensjonering, og et svært stort antall vikarleger som har kommet og gått...) ser det ut som Terezia Hagen blir en stund. Hun holder seg mye bedre til avtalte timer enn noen andre leger jeg har hatt. Hun er grei, empatisk, tar pasientene alvorlig, og somler ikke med å henvise videre til spesialist/er når det er aktuelt. Jeg er veldig fornøyd!

Fantastisk

Jeg har hatt 7 leger i løpet av de siste fem årene. Både pga flytting og noen fordi jeg ikke har vært fornøyd. Hagen er profesjonell, tar meg på alvor, tålmodig, hyggelig, og har det lille ekstra som gjør meg rolig og at jeg føler meg ivaretatt. Helt klart den legen jeg har likt best av alle jeg har møtt.

Jeg byttet lege

Gikk til henne et par ganger før jeg bestemte meg for å bytte. Følte at hun var en effektiv lege, men empatien manglet. Følte at hun ikke alltid tok meg på alvor eller trodde helt på det jeg sa.