Odd Geir Nygaard

Dronningens gate 4 4610 Kristiansand S
Odd Geir Nygaard er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Odd Geir Nygaard

Dyktig lege

Korte ventetider, og har alltid tid mellom slagene dersom det skulle være hastverk. Utrolig dyktig og flink lege, jeg føler meg alltid sett og forstått. Dersom vi ikke har funnet ut av hva problemet er, har han alltid kommet frem til en eventuell løsning og sørget for at vi kommer til bunns i problemet.

Veldig hyggelig og dyktig mann som jeg anbefaler på det sterkeste.

Lyttende og effektiv

Nygaard har alltid lyttet til det jeg har å meddele og har alltid tatt det jeg sier alvorlig. Når jeg selv ikke har ville innse at ting er mer alvorlig enn det er har han vært tydelig og direkte på en positiv måte.
I perioder jeg har bodd utenbys grunnet studie og arbeid har han alltid hatt tid til å likevel ta meg inn når jeg var hjemme en tur. Jeg føler meg sett og ivaretatt av han.
Han bruker ikke tid til småsnakking noe jeg synes er positivt da jeg heller foretrekker at han er direkte og konkret i sin kommunikasjon.

Hastverk

Du kommer inn og blir egentlig bare kastet ut før du rekker å åpne munnen. Han spør ikke hvordan man har det. Virker ikke som han vil hjelpe.

Punktlig og god

Har på 24 år aldri måttet vente mer enn 5 min etter avtalt tid.
Kjapp og konsis undersøkelser og konklusjoner evt videreformidling til spesialist.

Kunne ikke hatt bedre

Jeg på 17 år kunne ikke hatt en bedre lege. Han har vært fastlegen min hele livet, og hjulpet meg med alt mulig rart av tenåringsproblemer og sykdommer. Han er en dyktig mann, og får meg til å forstå at jeg aldri er alene med det jeg har.