Odd Geir Nygaard

Dronningensgate Legesenter

1982

Ingen på venteliste

Dronningensgate Legesenter Telefonnummer38 07 91 4038 07 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S
Odd Geir Nygaard er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Odd Geir Nygaard

Fantastisk!

Da min fastlege var borte fikk jeg Nygaard som lege. Han gjorde at jeg følte meg trygg og virkelig ivaretatt! Han gir seg ikke før han har funnet ut av problemene.

Tar deg på alvor

Vært fastlegen min i 30 år. Tar meg alltid på alvor og er flink til å lytte. Er rolig, trygg og til å stole på.

Verdens beste lege :-)

Han er den beste legen jeg kunne ønsket meg. Alltid god tid og tar godt vare på pasientene sine!! Ingenting vondt og si om han:)

Dyktig lege

Korte ventetider, og har alltid tid mellom slagene dersom det skulle være hastverk. Utrolig dyktig og flink lege, jeg føler meg alltid sett og forstått. Dersom vi ikke har funnet ut av hva problemet er, har han alltid kommet frem til en eventuell løsning og sørget for at vi kommer til bunns i problemet.

Veldig hyggelig og dyktig mann som jeg anbefaler på det sterkeste.

Lyttende og effektiv

Nygaard har alltid lyttet til det jeg har å meddele og har alltid tatt det jeg sier alvorlig. Når jeg selv ikke har ville innse at ting er mer alvorlig enn det er har han vært tydelig og direkte på en positiv måte.
I perioder jeg har bodd utenbys grunnet studie og arbeid har han alltid hatt tid til å likevel ta meg inn når jeg var hjemme en tur. Jeg føler meg sett og ivaretatt av han.
Han bruker ikke tid til småsnakking noe jeg synes er positivt da jeg heller foretrekker at han er direkte og konkret i sin kommunikasjon.