Odd Geir Nygaard

Dronningens gate 4 4610 Kristiansand S
Odd Geir Nygaard er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Odd Geir Nygaard

Lyttende og effektiv

Nygaard har alltid lyttet til det jeg har å meddele og har alltid tatt det jeg sier alvorlig. Når jeg selv ikke har ville innse at ting er mer alvorlig enn det er har han vært tydelig og direkte på en positiv måte.
I perioder jeg har bodd utenbys grunnet studie og arbeid har han alltid hatt tid til å likevel ta meg inn når jeg var hjemme en tur. Jeg føler meg sett og ivaretatt av han.
Han bruker ikke tid til småsnakking noe jeg synes er positivt da jeg heller foretrekker at han er direkte og konkret i sin kommunikasjon.

Hastverk

Du kommer inn og blir egentlig bare kastet ut før du rekker å åpne munnen. Han spør ikke hvordan man har det. Virker ikke som han vil hjelpe.

Punktlig og god

Har på 24 år aldri måttet vente mer enn 5 min etter avtalt tid.
Kjapp og konsis undersøkelser og konklusjoner evt videreformidling til spesialist.

Kunne ikke hatt bedre

Jeg på 17 år kunne ikke hatt en bedre lege. Han har vært fastlegen min hele livet, og hjulpet meg med alt mulig rart av tenåringsproblemer og sykdommer. Han er en dyktig mann, og får meg til å forstå at jeg aldri er alene med det jeg har.

En dyktig fagmann

Har hatt ham som lege i ca. 25 år. I den perioden har jeg hatt både hjerteproblemer og kreft. Jeg føler meg meget godt ivaretatt av Nygård. Han nøler ikke når noe står på, men han liker ikke sutring.