Bjørn Pettersen

Torridal Legekontor Mann, 65 år

Autorisert1982
Ledige plasser 45 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Torridal Legekontor

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S
Bjørn Pettersen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bjørn Pettersen

Min beste lege gjennom tidene

På venterommet blir man møtt av Pettersen med et smil og en lystig hilsen. Han er faglig veldig god og jeg stoler 100% på han og det han kommer frem til. Hvis han er usikker, så er han rask til å henvise videre. Han er et menneske som viser empati, og jeg kan snakke med han om alt som engster meg, både fysisk og psykisk. Han tar seg god tid. At han som oftest er forsinket har jeg full forståelse for. Han tar seg tid til alle pasienter, derfor venter jeg med glede. Det er lang ventetid på å få time hos Pettersen, men jeg venter så gjerne. Hvis det er akutt, så er det alltid en lege tilgjengelig.

Umulig å få time når man er syk

Har kun hørt positive ting og Bjørn Pettersen som lege, men jeg har selv til gode å få time hos ham. Han er på papiret min fastlege, og har vært det flere år, men jeg har ennå til gode å treffe ham. De gangene jeg har tatt kontakt fordi jeg faktisk er syk så er det mellom 2 og 3 ukers ventetid, og det er litt lenge å vente når man har fått f.eks halsbetennelse e.l...
Men hele legekontoret er helt fantastisk, damene er helt herlige, og de finner meg alltid en time hos noen andre, som regel Morten Lossius, som er en supetrivelig lege.

Er kjempefornøyd med Bjørn Pettersen :)

Fantastisk lege..
beste fastlegen jeg har hatt..
lytter til det jeg har å si..
gir gode råd og veiledning..
løsningsorientert..
alltid blid og hyggelig, med et lunt smil på lur..
føler alltid trygghet etter en samtale med legen..

Min beste lege gjennom tidene..

Bjørn Pettersen har vert min fastlege i flere år.. Kunne ikke fått bedre lege.. Alltid tar han meg på alvor, og har alltid et smil på lur.. Blir glad til sinns når jeg har vert der.. Kjempefornøyd.. Og jentene på legekontoret er en fryd å møte :)

Har flyttet, men beholder min lege

Har hatt Pettersen som lege, først og fremst fordi jeg bodde på Torridal. Selv om jeg har flyttet, valgte jeg å ikke bytte lege da Pettersen er den beste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid til meg og jeg føler meg verdsatt og lyttet til. Pettersen har også den gode egenskap at han alltid greier å lure fram et smil.